Goedkope hardware stepsequencer

PrayersForRain

Ouwe rot
Hey,

Ik ben op zoek naar een goedkope nieuwe (dus geen tweedehands) hardware stepsequencer (iets zoals bijv. de Electribe's). Richtprijs max. 200 à 300 euro ... iemand een idee? Greetz,

Pfr.

De mfb is niet echt een steppert vind ik. Dan moet je per step een dedicated tune knop hebben en dat heeft ie niet.

Wat mij trouwerns leuk lijkt is een vergelijking tussen die eletrotribes en bijv de dx200 en dan allebei in extern mode. Volgens mij is die electrotribe uitgebreider namelijk.

volgens mij is binnen dat budget de electribe A nog de beste kanshebber. Gewoon een degelijke stepsequencer op 2 midi-kanalen en een aardig synthje als je wil.

Het was dus een vrij serieus antwoord van me

Ik zat trouwens te pitten. De dx200 en volgens mij de electribe hebben ook geen dedicated tuning per step.

Ik neem aan dat je er dus drums ipv tonen mee wil steppen.

Ik gebruik zelf de stepsequencer van de Electribe R nog wel eens via midi om bv. Battery 3 aan te sturen. Werkt perfect. Maar als je melodiën wilt maken is dat minder handig, daar zal de Electribe A dan weer beter in zijn (maar die ken ik eigenlijk niet, dus dat weet ik zo niet).

Een fijne losse stepseq binnen je budget zou ik zo eigenlijk niet weten.

Back