Op zoek naar sample packs

The Untitled

Ouwe rot
Goedemiddag,

Nadat ik een demo naar een label had gestuurd, kreeg ik een reply dat mn muziek wel goed in elkaar zat, maar dat ik verrotte samples gebruik.

Dit kan ook wel kloppen want ik werk nog steeds met dezelfde samples die ik 8 jaar geleden van google trok.

Nou ben ik dus opzoek naar profi sample packs met een hele mikmak aan standaard geluidjes zoals crashes, open & closed hihats, rydes, snares, cymbals etc.
In verdomd goeie kwaliteit en niet als loops ofzo.

Wat voor packs zijn er aan te raden?
En als jullie het willen weten, de style is ruig weg hardcore en consorten.
Maar eigenlijk vind ik dat nu er niet aan toe doen.

Vriendelijk groeten,

Jacob

Euuhm,

google eens opnieuw na 8 jaar ?

grtz !

:mega:

(808 - 909 kitjes zijn zo te vinden!)

Vengeance sample cd's zijn echt super... alles wat je nodig hebt staat er gewoon op!

Tof mensen, bedankt :okdan:

Het gaat me niet zozeer echt om hardcore samples hoor, gewoon wat lekker percussie en stuff wat je mij betreft ook wel in trance kan tegenkomen.

De demo met 2 tracks (Nitric Acid en Seismic Isolation) heb ik naar Rige Entertainment (Megarave, DNA records) gestuurd maar geen reply van gehad.
En naar een nieuw label namelijk O3 records (o3records.nl)

Meestal is het zo dat als je niks hoort dat de labels het niks vinden :)

Gewoon blijven doorgaan met tracks maken en pas opsturen als je zelf echt 200% tevreden bent. Heb zelf ook aardig wat demootjes ingestuurd naar Rige voordat ik er een trackje weggezet kreeg. Je moet maar zo denken, van iedere track die je maakt word je beter :mega:

Maar waarom niet gewoon zelf maken ? Met D16 Drumazon kan je al weinig meer fout doen, gewoon steeds zelf de geluidjes eruit samplen en na bewerken voor de extremere sounds en live in je producties triggeren voor het wat meer traditionele werk. Je hoeft echt geen 1000€ meer neer te leggen voor een echte.

Ow en op de site van Dione staat een keurig verzorgd pakketje van zijn eigen 909 :okdan:

Deze Glitch.This! heb ik toen voor SOUNDresource gemaakt als zijnde Freebie. Die is ook wel lekker nasty ;)

Back