nog nooit gebruikte tb303 op markplaats....Hmmm

luvano

Lucas
Nu op Marktplaats....

http://link.marktplaats.nl/181835701

een nog nooit gebruikte TB303, gevonden op zolder...
Ik heb gereageerd en kreeg als antwoord dat hij het ding voor 1200 euro had overgekocht van iemand die het op zolder had gevonden. Hij biedt hem aan voor 1000 euro maar dat is dan de startprijs... Hoogste bieder heeft hem.

Ik weet niet zo goed wat ik hier nu weer van moet vinden...
Het zier er in ieder geval niet echt koosher uit.. oppassen dus.

Nog meer ervaringen hiermee ?

Overigens stond er op de pagina van Thomann in Duitsland bij de kleinanzeigen een TR808 met Midi te koop voor 1000 euro.........

meer dan 1000 euro voor een TB303...
het is toch &*%^& niet te geloven =(

ik denk dat hij er minstens 1300 voor wil

Geen geld toch...

Ik vertrouw die advertentie niet zo. Nederlands klinkende naam en Engelse tekst.

echt een koopje , normaal gaan ze voor 2000 over de
toonbank en deze is nooit gebruikt dus 2500 euro is die zeker waard :)

ik zie enkel een tasje...
ah, de tweede foto gaat ie open...

voor 3000 krijg je het tafellaken er bij kado

Alsof jullie hem niet voor die prijs gingen verkopen als je die toevallig bij het grof vuil gevonden zou hebben?

De verkoper wil natuurlijk zoveel mogelijk Ghanese kinderen aan eten en medicijnen helpen. Gun die man wat joh!!

Alsof jullie hem niet voor die prijs gingen verkopen als je die toevallig bij het grof vuil gevonden zou hebben?

Moet ik je gelijk in geven.

Overigens:wat is er zo verkeerd aan een advertentie in het Engels?Hier op het forum zitten er ook Engelsen,zie maar Sonate,DLMorley,Goasia,...
Zijn dat dan ook verdachte mensen die je moet negeren?

Overigens:wat is er zo verkeerd aan een advertentie in het Engels?Hier op het forum zitten er ook Engelsen,zie maar Sonate,DLMorley,Goasia,...

Nee, maar dan kan de advertentie wel verdacht zijn.

In geen 1300 jaar =(

Ook al zou ik er echt wel 1 willen =( =(

Kan wel zijn.
Maar als je de TB-303 in kwestie niet wil geef je er dan ook geen aandacht aan.
Wil je hem wel,dan ga je hem gaan afhalen.
Als het verdacht is,neem dan een paar vrienden mee(als ze vrij zijn) die mee kunnen gaan een kijkje nemen.
Als het voor de rest een verdachte advertentie is,zoals die wel vaker voorkomen,moet je die gewoon negeren.
Indien er toch mensen zijn die hun geld kwijt raken door dergelijke advertentie's,is dat hun probleem.
Er bestaan al enkele voorbeelden hier op het forum die dat zelfde probleem aankaarten.
Willen ze die niet lezen is dat hun probleem.
Ze zullen wel uit hun fouten leren.
Zoals het gezegde: Een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.

Kan wel zijn.
Maar als je de TB-303 in kwestie niet wil geef je er dan ook geen aandacht aan.
Ze zullen wel uit hun fouten leren.
Zoals het gezegde: Een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.

zie het als "een gewaarschuwde ezel telt voor 2"

Wie weet is de advertentie niet fake, alleen zou ik bij een dergelijke aanbieding wel kritisch zijn en bijv. niet direkt geld overmaken. Zo'n 303 interesseert mij niet. Alleen kan men wel mensen behoeden of alert laten blijven.
Ik adviseer de verkoper om van de winst/opbrengst een taalcursus der Nederlandse taal te gaan volgen.

Ik heb gereageerd en kreeg als antwoord dat hij het ding voor 1200 euro had overgekocht van iemand die het op zolder had gevonden. Hij biedt hem aan voor 1000 euro maar dat is dan de startprijs... Hoogste bieder heeft hem.

Wat een ontzettend onwaarschijnlijk verhaal.

1) hoe weet 'ie dat de vorige eigenaar hem nooit heeft gebruikt? Hoe vaak heb jij iets gekocht, nooit gebruikt en na 20 jaar op zolder teruggevonden?
2) waarom heeft 'ie er 1200 euro voor betaald en vervolgens zelf ook niet gebruikt?
3) waarom vraagt 'ie er vervolgens 1000 euro voor met het risico dat hij nog verlies maakt ook?

Je zou voor de grap eens moeten vragen of 'ie helemaal OK is en het helemaal doet, bij voorkeur met een vage vraag als 'het cutoff knopje werkt op veel 303's niet lekker, doet deze het wel helemaal goed?'

Als 'ie zegt dat alles in orde is liegt 'ie in elk geval over het feit dat 'ie nooit gebruikt is :D

Als je het niet vertrouwd dan vraag je hem ff of hij een foto van de achterkant kan laten zien zodat je kan zien wat voor kabels je moet aanschaffen.

:okdan::stupid:stupid

idd ; beetje minder allemaal he """

een tb mag voor tb senten verkocht worden tog

Back