Simmons sds-400 knoppen eraf halen en opnieuw centreren?

rhodes

Rhythmatic Movements
Ik heb sindskort een sds400 waarvan vrijwel alle knoppen niet gecentreerd op de potmeters zitten. Bv de balance knop staat pas op 3uur in het midden.

Mijn vraag is, kan je Simmons knoppen er gewoon voorzichtig aftrekken en er weer recht opzetten? Ze zitten nl. behoorlijk vast..

De vorige eigenaar wist te vertellen dat dat niet zomaar kon. En voegde eraan toe simmons knoppen naar verloop tijd verschuiven.
Maar dat lijkt me stug..

Ik heb sindskort een sds400 waarvan vrijwel alle knoppen niet gecentreerd op de potmeters zitten. Bv de balance knop staat pas op 3uur in het midden.

Mijn vraag is, kan je Simmons knoppen er gewoon voorzichtig aftrekken en er weer recht opzetten? Ze zitten nl. behoorlijk vast..

De vorige eigenaar wist te vertellen dat dat niet zomaar kon. En voegde eraan toe simmons knoppen naar verloop tijd verschuiven.
Maar dat lijkt me stug..

De Simmons sds5 die ik heb, moet je het kapje erafhalen. Daar zit dan een moertje die het zakie strak trekt.

Je kan ook alleen het kapje verschuiven, mits er bij jou sprake is van een los kapje. Misschien kun je er een foto van maken.

Ik heb trouwens 1 losse potmeter nodig. Heeft iemand die toevallig?

Dus als ik het goed begrijp, haal ik het aanwijzergedeelte (kapje) van de knop af, en dit druk ik er dan weer op in de juiste stand.

Dank je voor de info, ik ga het uitproberen als ik weer thuis ben

Back