Bel-tonen = Business !

CraZ

..
Bel-tonen.. oftewel ringtones. Enooorm populair.. zo populair zelfs dat de totale jaarlijkse omzet in die "sector" op meer dan een Miljard Dollar wordt geschat.

Pff... en dat voor een bult monofoon gepiel waar amper iets fatsoenlijks tussen te ontdekken is (op Johnny Busca's Nokia-deuntje na).

Huiver een lees (of andersom, wat U het beste schikt) :

http://story.news.yahoo.com/news?tm...nm/20030115/music_nm/media_music_ringtones_dc

Wij hebben die dingen nog 'n tijdje gemaakt voor 'n klant. Mp3tje in cubase, meepingelen, midifile exporteren, klaar. Als er 1 ding is waar je melig van wordt op kantoor....

Heb je dat wel eens, kom je thuis van het stappen denk je: effe een biertje drinken en TV kijken... hoor je zo'n reclame waar alle ringtones even voorbij komen en hoe je ze dan voor teveel geld naar je telefoon kan sturen.

Gelukkig kan bananaworld met zijn telefoon ze gewoon opnemen van de speakers. Trouwens wel vreemd dat niet meer fabrikanten dat toepassen.

leuk he allemaal mensen die niks beters te doen hebben dan suffe beltonen kopen voor een berg geld en zich
de schulden in sms'en naar tmf enzo. Het moet erg amusant zijn om zo'n bedrijf te hebben denk ik zo :D

Origineel geplaatst door BananaWorld
Heb je dat wel eens, kom je thuis van het stappen denk je: effe een biertje drinken en TV kijken... hoor je zo'n reclame waar alle ringtones even voorbij komen en hoe je ze dan voor teveel geld naar je telefoon kan sturen.

Gelukkig kan bananaworld met zijn telefoon ze gewoon opnemen van de speakers. Trouwens wel vreemd dat niet meer fabrikanten dat toepassen.

Ik heb een mooie sample erin zitten van een ouwe PTTtelefoon. Maar die kan ik niet wijzigen. Weet iemand welke entry ik met de kiesschijf moet draaien? :confused:

Back