Ik ben NIET

TribeofNoise

Nieuwkomer
Amsterdam, online platform is natuurlijk wereldwij
Ben altijd een groot voorstander van een plekje op een forum waar je als newbie jezelf even voor kan stellen.

• Ik ben NIET echt een muzikant, maar maak graag muziek.
  • Ik ben NIET echt een harde sales man, had anders al 3x mijn bedrijf genoemd.
  • Ik ben NIET de vader van drie kleine kinderen, en houd dus tijd over om naast mijn werk me in de materie op dit forum te verdiepen.
  • Ik ben NIET een indiaan maar toch wordt ik 'Chief of Noise' genoemd...
Ach noem me maar Hessel al blog ik onder de naam TribeofNoise *D

Dan ben je wat mij betreft niet onwelkom.

...
  • Ik ben NIET echt een harde sales man, had anders al 3x mijn bedrijf genoemd.

hmm,
[1] verwijzing bij "ik woon in.."
[2] verwijzing naar blog
[3] verwijzing in signature
[4] linkje in je signature
[5] indirect een verwijzing in de opmerking Ik ben NIET echt een harde sales man, had anders al 3x mijn bedrijf genoemd. Anders hadden we niet geweten dat je een bedrijf had.

;) Maar dit is NIET een probleem en je bent WEL welkom.

:koffie:

en houd dus tijd over om naast mijn werk me in de materie op dit forum te verdiepen.

maar ook vooral om zoveel mogelijk members van hier naar jouw forum te lokken.

dat is overduidelijk :gaap:

HEY Hex..WTF gramm ZIT JE WEER TE JANKEN Reageer nou eens normaal daap dit deed je vorig jaar al twee maal bij mij Disrespectfull mannetje als je nou nix anders kan ,als zeiken en janken en bijdehand doen,dan ga je lekker op hyves of msn Eikel

AAAh kijk de moderators beginnen wakker te worden zn acount is gedeactiveerd Als muziklant was hij al een stumperd maaar als forum bezoeker doet hij het al niet veel beter ...tss de stumper

HEY Hex..WTF gramm ZIT JE WEER TE JANKEN Reageer nou eens normaal daap dit deed je vorig jaar al twee maal bij mij Disrespectfull mannetje als je nou nix anders kan ,als zeiken en janken en bijdehand doen,dan ga je lekker op hyves of msn Eikel

wel nuttig om je meer dan een jaar later nog zo druk om te maken dan :)
jouw post getuigt iig wel van heel veel respect voor de medemens

Denk wat je wilt Ik vind dit een maar een ouwe lullen forum .Lullen die mekaar lekker afdekken ,heb net van short...cake een "berisping "gehad. Vind het wel cool ..eigenlijk Het enige wat hier veel gebeurt is testosteron praat over wat voor een gearlist men heeft en hoeveel je wel niet weet ..Hey ,ik maak muziek gegegeg ...en lul vaak wat minder dan de meesten hier doen (als er wat uit komt is het meestal zinnigs zoals nu)zouden de meesten hier ook eens moeten doen Verder wens ik jullie veel forum plezier

"Ik ben NIET de vader van drie kleine kinderen, en houd dus tijd over om naast mijn werk me in de materie op dit forum te verdiepen".

dat is geen pre, tropen ervaring strekt tot voordeel in het nobele moderatorschapswereldje.
nerds motte we hier niet hebbe...:r

welkom , hang je zaakie maar aan de kapstok naast "t biljart

"Lullen die mekaar lekker afdekken"
ik geloof je meteen, alleen heb ik die treat even gemist( linkje graag), het is hier sodom + gomorra , of was het s+m ?

"Voor jouw probleem is een hele simpele oplossing..............................."
kogel , mes of wurgstokjes ?

Laatst gewijzigd:
Verder wens ik jullie veel forum plezier

Heheh.. dit is pas humor. Iets stoms doen en dan ons de schuld geven ;-P
Jij gaat vast 'n BeatThang kopen...

Maar toch bedankt..

...en lul vaak wat minder dan de meesten hier doen

je bent er ook wat minder goed in merk ik..
jouw testosteron zorgt er overigens voor dat jij je zo moet afgeven hiero, heb je daar al s over nagedacht?
verder ben ik het met je eens dat het hier een ouwe lullen truttenclub is

haha fucking geweldig.....

gelukkig ben je wel cool met je berisping...das wel echt van de straat.... :D
Mooi spiegeltje fjoezs....hoewel, lullen kan ie wel, alleen de inhoud is vrij zwak.....

verder ben ik het met je eens dat het hier een ouwe lullen truttenclub is

Maar wel 'n hele leuke..

Heb me trouwens wel effe aangemeld voor die noise gedoe, zag 'n leuke meid, ik dacht, misschien als ik me aanmeld ken ik ze naakt zien, maar nee.. ik kon d'r muziek luisteren.

Lullen die mekaar lekker afdekken:?:?:?:?:?

Getverrrr,..Echt kut dat ik zo visueel ingesteld ben,.. duurt weer weken om dit gore plaatje uit m'n hoofd te gummen.

Back