Ik ben NIET

TribeofNoise

Nieuwkomer
Amsterdam, online platform is natuurlijk wereldwij
Ben altijd een groot voorstander van een plekje op een forum waar je als newbie jezelf even voor kan stellen.

• Ik ben NIET echt een muzikant, maar maak graag muziek.
  • Ik ben NIET echt een harde sales man, had anders al 3x mijn bedrijf genoemd.
  • Ik ben NIET de vader van drie kleine kinderen, en houd dus tijd over om naast mijn werk me in de materie op dit forum te verdiepen.
  • Ik ben NIET een indiaan maar toch wordt ik 'Chief of Noise' genoemd...
Ach noem me maar Hessel al blog ik onder de naam TribeofNoise *D

Dan ben je wat mij betreft niet onwelkom.

...
  • Ik ben NIET echt een harde sales man, had anders al 3x mijn bedrijf genoemd.

hmm,
[1] verwijzing bij "ik woon in.."
[2] verwijzing naar blog
[3] verwijzing in signature
[4] linkje in je signature
[5] indirect een verwijzing in de opmerking Ik ben NIET echt een harde sales man, had anders al 3x mijn bedrijf genoemd. Anders hadden we niet geweten dat je een bedrijf had.

;) Maar dit is NIET een probleem en je bent WEL welkom.

:koffie:

en houd dus tijd over om naast mijn werk me in de materie op dit forum te verdiepen.

maar ook vooral om zoveel mogelijk members van hier naar jouw forum te lokken.

dat is overduidelijk :gaap:

HEY Hex..WTF gramm ZIT JE WEER TE JANKEN Reageer nou eens normaal daap dit deed je vorig jaar al twee maal bij mij Disrespectfull mannetje als je nou nix anders kan ,als zeiken en janken en bijdehand doen,dan ga je lekker op hyves of msn Eikel

AAAh kijk de moderators beginnen wakker te worden zn acount is gedeactiveerd Als muziklant was hij al een stumperd maaar als forum bezoeker doet hij het al niet veel beter ...tss de stumper

HEY Hex..WTF gramm ZIT JE WEER TE JANKEN Reageer nou eens normaal daap dit deed je vorig jaar al twee maal bij mij Disrespectfull mannetje als je nou nix anders kan ,als zeiken en janken en bijdehand doen,dan ga je lekker op hyves of msn Eikel