Wat heb jij vandaag gemaakt? Plaats je snippet!

Vanmorgen even tussen de verbouwingen door...

Drums gekopieerd uit een andere track. De loops snel opgenomen.

Er zat blijkbaar wat bootsy tussen mijn boterhammen 8o).

Waarom op SF? omdat ik me deze keer echt had voorgenomen niet als eerste mijn bas vast te nemen en eerst een synthlijntje te maken. Maar da's dus weer mislukt.

Commentaar uitermate welkom natuurlijk.

Attachments

• WF.mp3
    1.007,8 KB · Bekeken: 104
Een maat van me heeft fruity loops 8 gehaald.
Nu ben ik normaliter niet van dit soort programma's, maar ja als je je verveelt gebeuren er rare dingen.

Bekijk bijlage M_stringz.mp3

Er zit een noot in (uit het gitaartje) die na aanslag constant op de achtergrond blijft doorlopen.
Als iemand weet hoe ik die er uit krijg? (release ofzo)
Hij komt uit deze vst:
FLvst.JPG

Commentaar en hulp altijd welkom.
groet,
Maarten

Vanmorgen even tussen de verbouwingen door...

Drums gekopieerd uit een andere track. De loops snel opgenomen.

Er zat blijkbaar wat bootsy tussen mijn boterhammen 8o).

Waarom op SF? omdat ik me deze keer echt had voorgenomen niet als eerste mijn bas vast te nemen en eerst een synthlijntje te maken. Maar da's dus weer mislukt.

Commentaar uitermate welkom natuurlijk.

Stilistisch hoogstandje
ik dacht meteen: When you // love to dance // (papapaaaa) you won't forget it (pa pa papapapaa) en andere funky oneliners :mega:

euh: youtube.com/watch?v=ezowHu_nxes"]YouTube - Funkadelic- Electric Spanking of War Babies (1981)

Ik werk samen met een zangeres aan een aantal nummers (eentje van haar en eentje van mij) en zou eens iets willen laten horen. Ze had het adlib (en acapella) ingezongen bij haar thuis dus dit is eigenlijk gewoon een demo van een song die ze nog eens "pro" moet komen zingen. Ik heb alles proberen bij te werken met melodyne:)

De muziek is ook nog wat ruw aan de kantjes, sommige fades moeten nog gedaan worden, wat meer "details"....

Attachments

• snip.mp3
    2 MB · Bekeken: 119
Sja vandaag wat biets gebakken....weer gewoon 2 maten loopjes.

Attachments

• Breekie1.mp3
    215,1 KB · Bekeken: 101
  • Duppie1.mp3
    235 KB · Bekeken: 99
  • Duppie.mp3
    209 KB · Bekeken: 102
  • Wiriets.mp3
    317,1 KB · Bekeken: 99
  • Breekie2.mp3
    157 KB · Bekeken: 97
geen snippet, maar volledige versie

geen snippet, maar volledige versie

Omdat ik ivm m'n gebroken elleboog niet kan biken heb ik afgelopen zaterdag maar weer eens de camera opgepakt en hebben we Namur onveilig gemaakt.

Zie hier het resultaat van 1 dag filmen, 1 dag monteren en een uurtje of 3 in de studio voor de backing track 8)

http://vimeo.com/6805642

Een soundscape/ambient-achtig dingetje.. Ga ik ooit nog eens uitwerken, denk ik..

CLIQUE

enjoy it with whisky!

Net ff mijn gitaar ter hand genomen....en snel een leipe tekst ingesproken..(ik speel op gitaar, wuif met mijn haar en ben nog niet klaar) rijmelarij van likmevestje maar was meer om het effect te testen..
Nu zegt mijn vriendin dat ze het deuntje herkent....ik ken het niet, simpele powerakkoorden uit m'n bol dus ben benieuwd wie me voor is geweest :D
Tís maar een kort stukje en is dus maar een idee..ben benieuwd of jullie het wat vinden. (ben overigens kaal dus dat wuiven met haar is gelogen ;) )

Attachments

• Rocky.mp3
    818,2 KB · Bekeken: 104
Andere versie van dat ''rocky'' wat minder disto en geen pieeeouuwww :D

Attachments

• Rockyminderdisto.mp3
    803,9 KB · Bekeken: 114
Snippet, gaat nog veel meer mee gebeuren.

Feedback is altijd welkom!

Greetz,
Daan

Attachments

• HarmSnipmpdrie.mp3
    1,2 MB · Bekeken: 107
Back