Wat heb jij vandaag gemaakt? Plaats je snippet!

Major-Hostage: dit bedoelde ik (soms krijg ik hem beter maar heb hem even snel in elkaar geflanst):

Attachments

• dit.mp3
    1,9 MB · Bekeken: 116
Ook maar eens wat posten.

opzetje gemaakt met alleen een korg ms20, ook de drumsounds
verder een MAM SQ16, een Pro-solo en een multitracker
Klinkt lekker. Verder geen pc gebruikt om te sequencen?

Eindelijk naar tevredenheid een intro kunnen toevoegen aan een onlangs geschreven thema/nummer (van het thema is een klein stukje te horen van aan het einde van deze snippet). Het nummer is overigens verre van af, maar dat spreekt voor zich denk ik ;)

Attachments

• PD2-Snippet.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 97
klinkt lekker! ben benieuwd naar de volledige track straks!

Gisteravond laat nog snel een stukje in elkaar gezet... Niet helemaal wat ik normaal gesproken maak, maar wel eens leuk om iets ander te doen. Omdat het nog maar een beginnetje is heb ik er nog snel wat overheen gespeeld met een EP, anders klinkt het erg kaal.

Gr. Joost

Attachments

• SNIPPIE.mp3
    1,7 MB · Bekeken: 102
Gisteravond laat nog snel een stukje in elkaar gezet... Niet helemaal wat ik normaal gesproken maak, maar wel eens leuk om iets ander te doen. Omdat het nog maar een beginnetje is heb ik er nog snel wat overheen gespeeld met een EP, anders klinkt het erg kaal.

Gr. Joost

klinkt chill! die jam met die rhodes klinkt ook goed in het geheel.
als ik een suggestie mag doen: die tremolo op je rhodes mag wat forser, of panning erop! en Geef je snare/percussie eens wat diepte met een reverb/delay :)

Zal hier ook eens postje zetten. Heb em gemaakt uit verveling.:D

Attachments

• beatje.mp3
    2,7 MB · Bekeken: 93
resultaat van een paar avondjes, nu nog een mooie vocal vinden om het aan elkaar te binden, en percussie is nog wat minder op het moment.

Let niet op het equalisen + compressing!(al wordt het al beter) :peukie:

Attachments

• Luke - Sunflare (pre).mp3
    4,7 MB · Bekeken: 132
Back