Jomox xBase-09

Status
Please reply by conversation.
Oooo, sorry , daar niet om.

Ik ben zelf van Xbase naar Vermona drm mk2 naar drm mk3 gegaan omdat ik een goeie drumbak zocht , maar ik was dan ook niet op zoek naar een sequencer.

Het is vooral belangrijk dat ik hem kan inzetten in een live-situatie, dus voor mij is de sequencer wel heel erg belangrijk. Sowieso bedankt dat je mij hebt willen verderhelpen!

Ik heb er zelf ook 1 gehad maar zou er nu niet eens 200 euro voor betalen Waarom niet?Ik vindt het nog steed een wereld ding .Maar mischien heb je gelijk wat de prijs aan gaat, ik was in de veronderstelling dat deze xbase best waarde vast was .Maybe not..

Nu heb ik verdorie in mijn hoofd beslist dat ik mijn tr-606, tr-707 en tr-727 toch niet mag wegdoen en dat ik toch maar geen xBase-09 ga kopen ...
Ik ben te wispelturig, ik lijk phochos wel :stupid

Topic mag op slot :slotje:

die xbase dinges zitten toch vol noiese aliasing,etc..

noise is noise,hij ruist erg en je hebt ook rumble erin (brom) trouwens

aliasing is het neven effect van low resolution DA's (word sterk) hoorbaar in laage frequenties (dus als je de tune fel naar beneden haalt),je krijgt er kutfrequenties erbij wat resulteert in een piepachtige hoge toon.

dit laatste is waarschijnlijk wel een neven effect van vrijwillige keuze ,van de DA's tesamen met het opslagmedium type voor de sounds dus.

lachen....

lachen....

Als je het verhaal van de Jomox Airbase 99 een beetje kent, dan weet je dat er idd versie's zijn geweest die deze bug hadden,noisy output, data knop gaar.... dit was in de eerste release van de 99. die daar op volgde hadden dit NIET meer.
Zo één heb ik dus, al zijn outputs zijn stil, en data knop werkt perfect.

Start een topic, wie zijn Airbase 99 heeft veel ruis.

Hoor je misschien veel ruis, de hele dag door? monitors minder hard zetten man :D

Status
Please reply by conversation.
Back