[Schranz]

ivosp

Stamgast
Ik heb hier al en tijd niks gepost. Had in april een nieuwe pc gekocht om van reason over te gaan op nuendo, maar ding draait nog steeds niet (fabrieksfout moederbord).

Dus heb maar weer eens een trackje met reason gemaakt. Het is door al die ergernis natuurlijk wel een heel hard trackje geworden.

Heb dit vanmiddag in elkaar geschroeft en kan nog wel wat tips gebruiken voor de verdere uitwerking. Heb ook nog geen titel of eventuele vocals.

Enjoy (met of zonder oordopjes)

Yves'o -Schranz3

Het enige wat ik denk bij deze track is dat ik de kick wel cool vind al weet ik niet of er wel bass in zit, ik heb hier geen goede speakers.

Verder vind ik het allemaal niet zoveel voorstellen, maar dat is niet zo raar als je er pas een middagje bezig bent geweest.

SP: Haal dat 'acid' deuntje weg, volgens mij heb je dan wel schranz.

Er schranz van maken:

Kick droger maken
meer distortion over de hihats
constant breaks met filterwerk
geen acidsynth

Wil ik dat? Nee, want daar is al genoeg van dacht ik zo. Waarom moet iets persé in het hokje passen?

Niemand idee-en hoe verder te gaan in de weg die ik ingeslagen ben met deze track?

Er schranz van maken:

Wil ik dat? Nee, want daar is al genoeg van dacht ik zo. Waarom moet iets persé in het hokje passen?

Noem je topic dan ook geen [schranz] dit suggereert nogal dat je schranz wilt maken.

Back