Meer bling in de studio!

Hanz

Anonieme Analogist
210_t2_1482314281.jpg

... want Neutrik komt met de CrystalCon serie, in Jack en XLR! 8)
En ja, ze menen het serieus...

"CrystalCon is just the beginning of several novelty-type connectors that we are looking into." says Jim Cowan, president of Neutrik USA.

Black metal housing with CRYSTALLIZEDTM - Swarovski Elements, gold contacts
  • made with CRYSTALLIZEDTM - Swarovski Elements
  • Fancy, noble, valuable, attractive package - an eye catcher

Van BLING-BLING gesproken...

cheesus man... kraaltjes en spiegels, evolution running backwards
:stupid:erm:

Dit lijkt eerder een of andere darkroom accessoire dan iets voor in de studio :D.

Kan alleen maar positief zijn,en die kraaltjes lijke me echt wel te dienen als extra grip wanneer je de plug uittrekt.

Enkel maar hopen dat de vergulde laag dik genoeg is.

Jongejong..

Ze hadden beter dan doorzichtige kabels kunnen maken, dan zie je de muziek erdoorheen gaan: dat is pas BLINGBLING!!

Vet!

Dat past goed bij de salontafel met ovale glazen plaat die vastgehouden wordt door een liggende witte zeemeermin met onbloot bovenlijf die ik nog steeds voor mijn studio zoek. En uiteraard de kroonluchter met idioot veel kraaltjes en van die knipperende kaarslampjes.

Leuk bling bling om vervolgens ACHTERIN je effectapparaat te steken :D

Om er vervolgens na een week achter te komen dat de kat aan het spelen is met kleine korrels onder je desk, wat de diamantjes blijken te zijn die door de warmte afgifte van het apparaat losgekomen zijn en nu dus op de grond liggen. :dubbel:

Vet!

Dat past goed bij de salontafel met ovale glazen plaat die vastgehouden wordt door een liggende witte zeemeermin met onbloot bovenlijf die ik nog steeds voor mijn studio zoek. En uiteraard de kroonluchter met idioot veel kraaltjes en van die knipperende kaarslampjes.

:D En in de hoek een mooie porseleinen dalmatiener op ware grootte!

En nu maar wachten op de treursnuiters die oprecht geloven dat hun geluid nu 0.02% zuiverder klinkt doordat de energievelden van de kristallen de geluidsgolven een positieve lading geven. En het klinkt helemaal fantastisch als je de kristallen 1x in de twee weken oplaadt door ze in een bakje van vulkanisch gesteente in het maanlicht te leggen.

En nu maar wachten op de treursnuiters die oprecht geloven dat hun geluid nu 0.02% zuiverder klinkt doordat de energievelden van de kristallen de geluidsgolven een positieve lading geven. En het klinkt helemaal fantastisch als je de kristallen 1x in de twee weken oplaadt door ze in een bakje van vulkanisch gesteente in het maanlicht te leggen.

nee maar wel langer een beter contact want de plug gaat minder snel oxideren..

ikzelf gebruik ook enkel neutrik frofi cinch connectoren om die reden,deze zijn vrij duur maar hebben hun dienst al bewezen.

Back