Hoe de bovenkant van een Soundtracs Topaz benaderen met open maken?

chosenminder

Ouwe rot
Hey,

Ik ben bezig mijn Soundtracs Topaz mixer te repareren. Ik had een hele vervelende brom maar dat is nu weg door andere eind elco's te solderen.

Maar wil nu de bovenkant openmaken en geen idee hoe? Kanaal dertien geeft na de klus een enorme noise wat ik kan regelen met volume (gelukkig) dus wil even kijken of er boven iets vervangen moet worden en/of bevestigd moet zijn. Heb geprobeerd de onderkant kabels in en eruit te halen maar het probleem ligt denk ik gewoon boven aan de mixer.

Erg jammer weliswaar. Hoop dat het op te lossen is. Thanks alvast!

bovenkant mixer is blijkt stalen bak want ik zie vijzen tussen de channels,imo moet je de knop vd pots afhalen,kijke of die geschroeft zijn en ook kijke wat die vijzen tussen de knoppen vasthoud aant front.

Thanks voor de reply!

Kanaal 13 doet het weer maar heb nu een ander probleem.

Als de Topaz opstart komt bij de LED's van de meterbrug een piek van 1 seconden en valt vervolgens naar silence toe. De meterbrug werkt daarna gewoon goed maar alleen bij het aanzetten krijgt elk kanaal zo'n piek. Ik heb de LED in the mastersectie vernieuwd en doet 't gewoon. heb alles drie keer gecheck'ed vóór het weer in elkaar schroeven. Ben ik iets vergeten?

Bedankt voor jullie reactie! :okdan:

Back