flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
Mijn tasty chips integral doet het niet.
De USB deed het eerst niet en bij bij het openmaken is ook de input selector voor lin/guitar level stuk gegaan.
Het USB probleem leek van de terminal te komen. Waarbij de usb wel werkte onder druk.
Inmiddels heb ik de USB terminal en input selector (PBH4UEENAGX) vervangen.
Nu lijkt het probleem vrijwel zeker door de PCB naar PCM connectie te komen.
De Rasperri Pi Zero 2 W zit direct op de PCB en door warmte komen de connecties los.
Als ik hier het board vast knijp aan de pcb leest de USB key goed:
Dit is de andere kant van de PCB en deze 2 soldeerpunten zijn voor de usb:
Ik heb de Rasperi aan de PCB vastgeklemt en de soldeer extra laten vloeien en even deed hij het zonder issues.
Maar nu kan ik weer papier tussen de 2 pcb's doen en lijken de connecties weer verbroken.
Klem ik met mijn vingers dan doet de usb het.
Hier een adere hoek:
Hier zie je de twee pcb's op elkaar en heb gemarkeerd waar wat ruimte zit.
Nu lijkt er ook geen audio uit te komen maar wel in te gaan.
Iig als ik signaal instuur zie ik wel de "clipping" indicatie "c". en als ik het signaal zachter zet verdwijnt die weer.
Mijn vermoeden is dat dit design slecht is. Een Rasperi Pi word warm en daardoor trekken de verbindingen los. Dat denk ik althans.
Ik heb geprobeert all IO punten te verwarmen en te vloeien maar dus geen sucses. Alleen bij de USB tijdelijk. En nu dus geen audio I/O.
Op de tweede foto van boven is de DAC/ADC te zien de WM8731S.
Hoe kan ik nu zorgen dat alle soldeer connecties goed zijn tussen de twee boards?
Is het een slecht design om twee pcb's zo met verbindingen aan elkaar te maken?
Welke pinnen zijn voor de WM8731S gebruikt? 15 en 15 ??
De USB deed het eerst niet en bij bij het openmaken is ook de input selector voor lin/guitar level stuk gegaan.
Het USB probleem leek van de terminal te komen. Waarbij de usb wel werkte onder druk.
Inmiddels heb ik de USB terminal en input selector (PBH4UEENAGX) vervangen.
Nu lijkt het probleem vrijwel zeker door de PCB naar PCM connectie te komen.
De Rasperri Pi Zero 2 W zit direct op de PCB en door warmte komen de connecties los.
Als ik hier het board vast knijp aan de pcb leest de USB key goed:
Dit is de andere kant van de PCB en deze 2 soldeerpunten zijn voor de usb:
Ik heb de Rasperi aan de PCB vastgeklemt en de soldeer extra laten vloeien en even deed hij het zonder issues.
Maar nu kan ik weer papier tussen de 2 pcb's doen en lijken de connecties weer verbroken.
Klem ik met mijn vingers dan doet de usb het.
Hier een adere hoek:
Hier zie je de twee pcb's op elkaar en heb gemarkeerd waar wat ruimte zit.
Nu lijkt er ook geen audio uit te komen maar wel in te gaan.
Iig als ik signaal instuur zie ik wel de "clipping" indicatie "c". en als ik het signaal zachter zet verdwijnt die weer.
Mijn vermoeden is dat dit design slecht is. Een Rasperi Pi word warm en daardoor trekken de verbindingen los. Dat denk ik althans.
Ik heb geprobeert all IO punten te verwarmen en te vloeien maar dus geen sucses. Alleen bij de USB tijdelijk. En nu dus geen audio I/O.
Op de tweede foto van boven is de DAC/ADC te zien de WM8731S.
Hoe kan ik nu zorgen dat alle soldeer connecties goed zijn tussen de twee boards?
Is het een slecht design om twee pcb's zo met verbindingen aan elkaar te maken?
Welke pinnen zijn voor de WM8731S gebruikt? 15 en 15 ??