Wie kan deze module identificeren?

Origineel geplaatst door nick nova
Hmmm, ik weet bijna helemaal zeker dat het een Kurzweil K2000vpr met softwareupdate en extra samplecd's in perfecte staat is.

:engel:

HEY! Krijg nou wat! Ik heb er toevallig één te koop staan voor ni veel!
Pb me maar. :doei:

Verkeerde forum ;) maar idd nice shot :D

Origineel geplaatst door nick nova
Hmmm, ik weet bijna helemaal zeker dat het een Kurzweil K2000vpr met softwareupdate en extra samplecd's in perfecte staat is.

:engel:

HEY! Krijg nou wat! Ik heb er toevallig één te koop staan voor ni veel!
Pb me maar. :doei:
Machtig! Nick for president! :)

Origineel geplaatst door Slipperman
haha maar niet de tony banks freaks :D ;)

He slipperman, wil niet heel lullig doen heb toevallig wel de hele collectie Genesis in de kast staan:)

Groetjes Synthfreak

P.S. Er zijn wel veel betere toetsenisten als Tony Banks, Rick Wakeman bijvoorbeeld.

Origineel geplaatst door Synthfreak

P.S. Er zijn wel veel betere toetsenisten als Tony Banks, Rick Wakeman bijvoorbeeld.

Wibi Soerabaja:) is ook niet voor de poes.

Origineel geplaatst door Synthfreak
He slipperman, wil niet heel lullig doen heb toevallig wel de hele collectie Genesis in de kast staan:)

Groetjes Synthfreak

als je daar mee synths bedoeld: gefeliciteert maar ik heb lekker originele samples die hij ZELF heeft gesampled en die niemand anders behalve hij heeft :D

Als je daarmee cd's etc. bedoeld. Hehe loik. Ik ook ;) Heb ook al aardig wat bootlegs opgebouwd...

Ik weet dat er betere toetsenisten zijn maar hij is voor mij de beste.

Dit hier is ook enkel een vraag over die module omdat ik vermoed dat de lijsten met gear die op het net staan niet helemaal volledig of correct zijn. (Heb zelf al behoorlijk wat fouten er uit kunnen halen.) en dat ding op de emulator zien we nergens staan in de lijst...

Op het genesis forum lullen we de hele tijd over dit soort dingen en af entoe vraag ik hier wat over de apperatuur zelf zodat we die lijsten compleet kunnen krijgen en ons een goed beeld kunnen vormen van wat hij voor wat heeft gebruikt.

Origineel geplaatst door Slipperman

Op het genesis forum lullen we de hele tijd over dit soort dingen en af entoe vraag ik hier wat over de apperatuur zelf zodat we die lijsten compleet kunnen krijgen en ons een goed beeld kunnen vormen van wat hij voor wat heeft gebruikt.

:gaap:

jeetje valt me weer tegen hoe men reageerd op slipperman ze passie
laat die jongen gewoon lekker fan zijn van tony banks
en gedraag jullie gewoon als volwassen kerels zeg

Origineel geplaatst door mono-poly
jeetje valt me weer tegen hoe men reageerd op slipperman ze passie
laat die jongen gewoon lekker fan zijn van tony banks
en gedraag jullie gewoon als volwassen kerels zeg

Er bestaat hier ook nog zoiets op dit forum als humor :confused:
Valt me tegen hoe snel er weer mensen happen.........goed visweer vandaag :P

Back