musicgoeroe
Ingeburgerd
Ik zoek: song combinatie met Dames achtergrondkoor, heeft iets weg van Temple/music kan ook net zo goed een War chant wezen, door gebrabbel achtergrondkoor en zanger kan ik er helaas geen taal aan verbinden iets vannnuh: A che a che oooh, anah nichie suo (lache he !!!)
Taal: ik gok op Thai/Burmees/indisch die kanten op in ieder geval
Werd eind 70 .kan ook begin 80 enkele malen op de Radio gedraaid..hit alarmschijf.......weet ik niet meer.
Achtergrondkoor zingen telkens dezelfde coupletten.......slow...riekt een beetje naar new Age
Zanger: die schreeuwt door het achtergrondkoor...telkens hetzelfde.
Herriner me iets van Kali....Khali
Het dames-gezang doet mee een beetje denken aan die samenzang/dreun van Ommadawn van oldfield.....maar dan iets langzamer......dacht eerst dat ik het bij oldfield moest zoeken.......maar die samenzang is TE soft..ik zoek het ietsjes sneller en rauwer
En het klinkt niet al te vrolijk........geen lovesong in ieder geval
Het kon wel eens een of andere aanbidding zijn voor deze of gene
Dat Kahli of kali gezang van de Zanger kon wel eens gericht zijn aan DE (oosterse?) godheid Kahli of kali dus
Wie dit nummer voor mij herkend ontvangt eeuwinge roem
Iedereen alvast vriendelijk bedankt
Taal: ik gok op Thai/Burmees/indisch die kanten op in ieder geval
Werd eind 70 .kan ook begin 80 enkele malen op de Radio gedraaid..hit alarmschijf.......weet ik niet meer.
Achtergrondkoor zingen telkens dezelfde coupletten.......slow...riekt een beetje naar new Age
Zanger: die schreeuwt door het achtergrondkoor...telkens hetzelfde.
Herriner me iets van Kali....Khali
Het dames-gezang doet mee een beetje denken aan die samenzang/dreun van Ommadawn van oldfield.....maar dan iets langzamer......dacht eerst dat ik het bij oldfield moest zoeken.......maar die samenzang is TE soft..ik zoek het ietsjes sneller en rauwer
En het klinkt niet al te vrolijk........geen lovesong in ieder geval
Het kon wel eens een of andere aanbidding zijn voor deze of gene
Dat Kahli of kali gezang van de Zanger kon wel eens gericht zijn aan DE (oosterse?) godheid Kahli of kali dus
Wie dit nummer voor mij herkend ontvangt eeuwinge roem

Iedereen alvast vriendelijk bedankt
Laatst gewijzigd:

)

nee maar klinkt als.... net zoals ik al zei.