ben nu echt wanhopig

musicgoeroe

Ingeburgerd
Ik zoek: song combinatie met Dames achtergrondkoor, heeft iets weg van Temple/music kan ook net zo goed een War chant wezen, door gebrabbel achtergrondkoor en zanger kan ik er helaas geen taal aan verbinden iets vannnuh: A che a che oooh, anah nichie suo (lache he !!!)

Taal: ik gok op Thai/Burmees/indisch die kanten op in ieder geval
Werd eind 70 .kan ook begin 80 enkele malen op de Radio gedraaid..hit alarmschijf.......weet ik niet meer.
Achtergrondkoor zingen telkens dezelfde coupletten.......slow...riekt een beetje naar new Age
Zanger: die schreeuwt door het achtergrondkoor...telkens hetzelfde.
Herriner me iets van Kali....Khali
Het dames-gezang doet mee een beetje denken aan die samenzang/dreun van Ommadawn van oldfield.....maar dan iets langzamer......dacht eerst dat ik het bij oldfield moest zoeken.......maar die samenzang is TE soft..ik zoek het ietsjes sneller en rauwer

En het klinkt niet al te vrolijk........geen lovesong in ieder geval
Het kon wel eens een of andere aanbidding zijn voor deze of gene
Dat Kahli of kali gezang van de Zanger kon wel eens gericht zijn aan DE (oosterse?) godheid Kahli of kali dus

Wie dit nummer voor mij herkend ontvangt eeuwinge roem :biertje:
Iedereen alvast vriendelijk bedankt

Laatst gewijzigd:
Nee joh hij bedoelt We Are Growing van Shaka Zulu ;-)

En anders moet-ie gewoon zelf een stukje inzingen, als voorbeeld! (liefst meerstemmig :P )

Hahaha SLB, maak er maar een geintje van, vreselijk irritant als een nummer continue in je kop zit maar je kunt er gwoon niet opkomen :eureka:

Maar iedereen bedankt voor de hulp zover,

Clannad.....niet oosters genoeg

Ik sla meer de weg in van de Mantra,s, Temple Music (Ravi Shankar kun je doorstrepen).......(war)Chants......in de hoek van "Bali" Music
smaakt beetje naar New Age........maar dan van de 70er jaren.......wat ik zoek kun je niet op vliegen (If you know what i mean) :walker:

Nogmaals bedankt

Je zou ook de database van de top40 eens kunnen doorspitten omdat je het hebt over een alarmschijf...

Ja heb onderhand al alle hitdossiers van de jaren 70 en 80 voorbij zien gaan helaas nog zonder resultaat :(

Lieve mensen,

Bedankt voor jullie hulp dankzij iemand op een ander forum heb ik hem gevonden.

Het gaat om het nummer.
Yamasuki - Yamasuki uit 1971

Nogmaals bedankt.:okdan:

Back