• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf Microwave XT

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
De oranje uitvoering met 10 stemmen. Perfecte staat, 1 mini klein plekje onderaan.

Ik wil er graag 650 euro voor hebben.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Rack, anders stond er een K achter.

Bedankt Muffin, je hebt gelijk.
Het had nog mooier geweest als je gezegd had: rack natuurlijk, anders zou het héééélemaaaaaal goed zijn!

Het is ook een goede aanbieding. Tis dat ik een mpc4000 en andromeda als doelstelling van dit jaar heb. Anders was je hem nu aan me kwijtgeraakt :)

Geloof me Leo: En een mpc4000 En een Andromeda willen aanschaffen, naast de vaste lasten die er al zijn... dan is geen jaar lang genoeg ;)
Helemaal als niemand geïnteresseerd is in een van me workstations.

Maar goed, zal effe on topic blijven: Heren, Dames muziekmakers: koop dat ding van Leo.

heb je verder niks te doen dan??
er is 1 wachtende en in de loop van de week zal duidelijk worden of-ie weggaat.
mag eht zolang nog even wachten?

Mooi, ben ik blij om. Je hebt wel weer wat losgemaakt, gelukkig had ik nog niet geantwoord op email van de microkorg-aanbieder....

Origineel geplaatst door Leo
Mooi, ben ik blij om. Je hebt wel weer wat losgemaakt, gelukkig had ik nog niet geantwoord op email van de microkorg-aanbieder....

Jeps .... t'is een klasse apparaatje !! Maar inderdaad vaag dat ik dat ook met de ms 2000 minder heb ?? En ik ken er meer die dat idee hebben. Vaag dat korg daar zo onduidelijk over is ... maar ja ...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back