Alles kan en alles is geoorloofd.

Kaftoeter

Doet ook reparaties...
Hallo iedereen,

Na 26 jaar muziek historie op synthforum aangeland. Het begon ooit op de basisschool met wat vrienden en wat bij elkaar geraapte trommels twee speelgoedkeyboards en een budgetkeyboard en natuurlijk cassetterecorders. Dit is via octamed (amiga), fasttracker en diverse softsynths (wat is TS-404 toch een prachtige softsynth. Alleen jammer van de beperkte aansturing.) uitgegroeid tot een kleine studio (groovebox, sampler en voornamelijk pc). Uitproberen, uitproberen, uitproberen is altijd het devies geweest (nog steeds overigens). Fout bestaat niet. Alles kan en alles is geoorloofd is mijn motto. Wat niet past wordt passend gemaakt.

Nu ben ik in tegenstelling tot vele anderen mijn software aan het vervangen door hardware (pc's zijn (voor mij) slecht voor mijn creativiteit).
Daarnaast heb ik recent een MC-505 groovebox hersteld alsmede een moog satellite. (Defecte apparatuur is toch altijd goedkoper dan werkende. HTS-elektrotechniek is toch handig als synth-liefhebber zijnde.

Ik speel al jaren piano. Klassieke muziek is een aanrader voor iedereen die muziek wil maken die na tien keer achter elkaar gehoord te hebben niet gaat vervelen. Goeie structuur is er in elk geval van te leren.

Ook heb ik (nog geen concrete) plannen om een eigen synth te ontwerpen/bouwen.

Dus..... enzo....

Groeten, Ome Kaftoeter

:okdat: Welkom!

Er zijn al genoeg 'softies'! Lang leve hardware :D

Back