Mijn JM Jarre cover: Oxygene 7

deze ook even geluisterd :)

ik ben echt onder de indruk meesha74, heeeel erg goed gedaan, zowel kwa speelstijl als geluiden.

en zelfs die commerciele video (hehehe) vind ik wel grappig.

Cool! Mag ik hem eens zien als 'ie klaar is?

Zal ik doen, alleen de Apollo moet nog ff op zich wachten want dat wil nog niet helemaal zo als ik het wil. Maar Synth is zo goed als klaar. Alleen de look nog. En de Patches willen trouwens ook nog niet helemaal. Als ik van Patch verander met de ingebouwde patcher. Dan wil mijn midi2cv stuk niet mee veranderen. Weet jij hier een oplossing op.

Blabla.

Sorry voor het offtopic raken mensen ga gerust verder.

Goed hoor! :okdan: (een maand geleden had ik 'm gemist ;) ) Ik ben het wel eens met de commentaren op je bas; het is allemaal wat leeg in het mid-laag, vind ik (misschien ook een iets te iel koor?). Maar klinkt toch superovertuigend! (bijkomend voordeel: meteen zelf ook maar weer Jarre aangezet :P )

Leuke uitlegvideo ook, trouwens. :)

Waar haal je de tijd vandaan om EN zelf de plugins te schrijven EN daar zelf patches EN goeie muziek mee te maken EN daar zelf van die coole filmpjes mee te maken terwijl je ook nog een baan hebt.. respect!! :halleluja

Volgens mij heb je er stiekum hulp bij.. :D

Je moet meer van die filmpjes maken. Deze zijn uiterst interessant en leuk om te bekijken. Misschien eens solliciteren bij NOS TELEAC(bestaat dat eigenlijk nog?) over de nieuwe generatie electronische artiesten en het gebruik van plug-ins enzo.

Ik heb een ontzettende hekel aan elektronishe muziek maar dit klinkt interessant dus daarvoor petje af. Denk alleen dat er in de bas wel wat meer mag gebeuren:W

:halleluja

GEWELDIG!

alle filmpies, ook die op je site,

maaruh, dat zingen, mmm, ik vind je op de toetsen iets beter ! ;)

voor de rest; GEWELDIG !

grtz!

:mega:

Ja zingen is ook eigenlijk niet echt "mijn ding". Daarom wordt het volgende album ook weer instrumentaal. (veel analoge klanken / Jarre invloeden).

Tja, waar haal ik de tijd vandaan. Soms denk ik dat ik zelfs te weinig tijd heb om alles te kunnen doen wat ik wil. (ik heb er inderdaad een drukke baan naast, o.a. veel voor NOS werken :D ). Ik vind het gewoon leuk om dit soort filmpjes te maken. Goed mogelijk dat er nog wel wat meer komen.

In ieder geval dank voor de leuke reacties. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte van mijn nieuwe album!

Back