EDIT: Weet er niemand of er een echte analoge synth bestaat die met (pc) software te bedienen valt?
Qua nieuwe synths Prophet '08 of Evolver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
EDIT: Weet er niemand of er een echte analoge synth bestaat die met (pc) software te bedienen valt?
heeft die TI van jouw dan geen input?
Zoveel zijn er niet verkocht. Op zich is Clavia al aan het afbouwen, want de Engine en de G2X zijn niet meer leverbaar. De NordLead is tweede hands ook vrij sporadisch en daar zijn er veel meer van verkocht en is ook nog steeds nieuw te verwerven...... Zowieso typisch dat je maar weinig 2e hands G2's tegenkomt.
Qua nieuwe synths Prophet '08 of Evolver.
Zoveel zijn er niet verkocht. Op zich is Clavia al aan het afbouwen, want de Engine en de G2X zijn niet meer leverbaar.
De Nord Modulars in welk type dan ook zijn echt maar voor een vrij kleine groep gebruikers.
Hmmm, die desktop versies lijken me idd interessant. En die desktop evolver lijkt me dan ook nog eens erg compact + maar 441 euro. Daar ga ik toch nog wat meer "research" naar verrichten. Merci voor de tips.
Een tweedehands Evolver desktop moet je rond de 300-350 kunnen krijgen. Hij is inderdaad erg compact, en je kunt er een hoop mee. Het is wel 'maar' een monosynth.
Damn, ik vind wel info ivm software om 'm te bedienen maar niet in vst formaat. Dan zou ik 'm nog niet met de novation kunnen gebruiken. Maar lijkt me sowieso interessant bakske vanwege het formaat. Als ik nog es in musicstore kom ga ik er toch eens mee prullen.
Greets
Zoveel zijn er niet verkocht. Op zich is Clavia al aan het afbouwen, want de Engine en de G2X zijn niet meer leverbaar. De NordLead is tweede hands ook vrij sporadisch en daar zijn er veel meer van verkocht en is ook nog steeds nieuw te verwerven...
De Nord Modulars in welk type dan ook zijn echt maar voor een vrij kleine groep gebruikers.
Wout
drane, als programmeur, maak gewoon uw eigen vst front end voor eender welke hardware synth?
Heb nu al veel te weinig om de dingen te doen die ik allemaal wil doen. Eerst appletree.be terug van de grond krijgen o.a.
die discussie over dat java geschikt is of niet is hier al gebeurd
in elk geval, alst enkel om midi cc's en/of sysex te versturen volstaat java wel hoor.. veel werk kan het niet zijn, ttz als het eenmaal gelukt is om 1 parameter tebesturen, is de rest een fluitje van 1 cent
java+vst in google geeft behoorlijk wat hits.
Evolver is super vet ding vind ik, heb er zelf 1tje, enige wat ie mist is batterijen + headphone out![]()