Verse Techno

xpanded stereo

Ouwe rot
Gisteren en vandaag in elkaar geknutseld. O.a. met de Juno 106, Akai AX60, Ms20, UAD en ableton.

http://www.acidplanet.com/artist.asp?songs=602911&T=2693

De tune heet daar: Chillenburg

(Opbouwende) Kritiek is zeer welkom!:) Vooral voor wat betreft de mix. Zit hij te dicht? Is het hoog te scherp? Te veel bas of te weinig? Heb er geen master FX overheen gedaan. Dus helemaal kaal op de master output.

Lekkere trekjes hoor :okdan:

Vooral Funky morning beaver luistert lekker weg, had alleen nog wel iets langer gemogen :D

kick klinkt wat verloren in eerste part daarna past die wel mooi in de massa,al is geprobeert er 1 op te layeren met hoger pitch ,kort decay en meer attack?

anders leuke track:okdan:

@ Hexagon: Klopt exact wat je zegt. Heb er inmiddels al weer wat aan gesleuteld. Binnenkort een nieuwe versie Iets meer low end gegeven en een tikkje ultra low sub weg gehaald voor wat meer openheid. Het bestaat uit een geresamplede loop van het eerste deel dat door de Electrix Filter gaat en vervolgense weer gecompressed wordt en gesidechained aan die hogere, low-end loze gelayerde kick.

Thx voor de reacties. Ik ga deze in ieder geval verder afbouwen.

Laatst gewijzigd:
xpanded,der is nog iets dat niet matcht,kick is beter maar tis dat niet..

in de massa grooved het beter maar met de vorige was ook niet slecht,mischien mot je est de 2 kombineren layerend..

heb indruk ook dat die iets te luid is in first part

krijg het niet afgespeeld hier op munne mac.... mmmmmm jammer..
[edit] moest duffe flipvoormac van microsoft instaleren :r . . . ff luisteren.]

Vind de kick ook niet echt lekker in de track zitten... lijkt wel een trage attack slope te hebben... waardeloos dat acidplanet, kan niet eens door de track heen zappen. vind de detroit (achtige) sounds wel lekker maar irriteer me aan die kick als ik luister. ik zou er meer een solid achtige kick onderdoen ipv.
is geen ruk-kick maar past niet lekker...

zo nu genoeg gezeken over je kick ;) want het grooved wel lekkah.. :P

Laatst gewijzigd:
Back