Terminator Vs Fifth Element

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
je denk toch niet dat ik ooit nog wat van je aan ga klikken ofwel spook?
=)

wederom hilarisch :D, denk je dat de wereld stopt als je sterft ofso???

egomaan

't staat er voor de geïnteresseerden en als jij er zich niet tot geroepen voelt, so be it

:D

jullie zijn hilarisch................ :peukie:

gear :D puur softwarematig m'n gear is er nog niet aan te pas gekomen hilarisch gewoon, beke vitten op iemand nieuw terwijl ze zelf nog geen deftige analyse kunnen maken, je voorganger enkele replies terug had hetzelfde prob'je, nogmaals hilarisch ! :D

wat ik daaruit afleid is ofwel dat jullie gewoon als mens te bekrompen zijn of dat jullie jaloers en/of bang zijn... valt op hoor kleuters

en als we dan toch over terminologie gaan zeiken, dit noemt men emocore geen popcore wat eigenlijk niet bestaat :doei:

gast, je moet eens lezen wat de kritieken zijn bij je 4 tracks
dat gaat eigenlijk allemaal over t zelfde
probeer die mix s in de gaten te houden

verder kan je hier hengeltjes uit gaan zitten gooien en wachten tot je weer gebeten wordt, maar daar schiet je niks mee op

dat hardnekkige vampierengedrag komt vaker voor bij onze zuiderburen lijkt het

misschien dat mono-poly nog iets wil zeggen over ze? :)

Zullen we deze draad maar sluiten en de topic starter de kans geven om in de juiste toonzetting een nieuwe poging te wagen?

Kunnen de meer ervaren forumleden intussen even nadenken over hun reacties........

Zullen we deze draad maar sluiten en de topic starter de kans geven om in de juiste toonzetting een nieuwe poging te wagen?

Kunnen de meer ervaren forumleden intussen even nadenken over hun reacties........

Hij mag van gesloten worden idd, maar ik vermoedt dat de reakties in een ander draadje niet veel beter zal zijn. Het beste kan meneer Caliban zijn conclusies trekken.

Met zulke reakties op de door hem geplaatste snip op de kritikasters, heb ik geen enkele behoefte aan meneer caliban.

Ik denk dat ik niet de enigste ben :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back