De grote "Put your money where your mouth is" Thread

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Dit draadje is bedoelt voor alle (wannabee) producers op het forum., die het allemaal beter denken te weten en iedere vraag met een beetje meer diepte afbranden als een noobvraag.

Om aan de "noobs" te laten zien welke skills ze hebben, posten ze hier maximaal 32 maten van hun vetste loop.
Om de andere te laten horen dat ze het allemaal perfect weten qua timing, taptempo's compressie, layering etc.... anything goes,als het maar IMPRESSIVE klinkt. Dus " know it alls" : Put your money where you mouth is.... (ik ben benieuwd....) :halleluja

p.s. De eerste de beste die een commerciele loop van iemand anders post, kom voor eeuwig in de Hall of Shame :duivels:

En jij denkt serieus hier reacties op te krijgen?

Ik zeg "maak een kutnummer"draad II in de maak...

P.s. het forum kent naast enkele azijnpissers veel aardige lui, dus leer de azijnpissers te onderscheiden van de aardige lui en je hebt een prima tijd hier!

Als ik jou was zou ik een taart bakken en me druk maken om of deze niet verbrand ja of nee, ipv druk te maken over so called "noobs" op een forum waar iedereen gewoon zn ding kan posten.

Ik zeg: laat maar komen, ik laat me graag verrassen door de instant results loopjes, kan ik ook eens wat NEXUS, REASON en FLstudio "producers" de les lezen :Z

Dus ik ben benieuwd :yamaha:

Nou om eerlijk te zijn wil ik wel 1 'zijn' ,dus ik ben een wannabe dan?

maar dat zal nooit gebeuren want ik ben te oud,ttz dan moet ik alles een draai geven en de motivatie is weg,dus ik wil geen wannabe zijn eigenlijk,is teveel werk lol :gaap:

Edit: en der is teveel concurentie vooral nu..zucht..

Lol, ik ben ook 38 en zat ook m'n 106 en D20 te programeren toen de meeste FLstudio / Reason "Instant results Producers" hier op het forum nog aan de olvarit zaten :gaap:

Maar ik wordt een beetje moe van die jochies die allemaal wel ff zeggen hoe het moet, maar zelf niet verder komen dan een beetje klooien met andermans refills en patterns....... :duivels:

Dus doe hier je showoff en geef jezelf recht van spreken in andere topics. Of hou je " ik ben pro en you suck omdat je een vraag stelt" attitude voor je. Het moet nou maar eens afgelopen zijn. Stelletje prutsers..... :dubbel:

Om de andere te laten horen dat ze het allemaal perfect weten qua timing, taptempo's compressie, layering etc.... anything goes,als het maar IMPRESSIVE klinkt.

n00b vraag: wtf zijn taptempo's?

"Instant results Producers" :dubbel:

haha,ja idd,leuk toch die technologie?

btw alle wannabes zitten op soundcloud.com

heel SF is lid al,u komt toch ook? :mega:

Taptempo is het tempo dat een barman bier kan tappen :biertje:

haha,ja idd,leuk toch die technologie?

btw alle wannabes zitten op soundcloud.com

heel SF is lid al,u komt toch ook? :mega:

Taptempo is het tempo dat een barman bier kan tappen :biertje:

Je kan heerlijk relativeren, wij zitten volgens mij wel op 1 lijn 8>

Mischien kan de thread hernoemd worden naar "wie heeft de langste"?

Sjees, het is geen fuggin wedstrijd!

Misschien denk ik wel dat ik het beter weet,
waar andere mij ongelijk geven.

Dat is het leuke van een forum!

i.d.d. *D dat komt ook nog wel eens voor.

Wie van jullie heeft hier trouwens directe commerciele aspiraties? en wie heeft hier al diverse releases op z'n naam staan (bijv Beatport of vinyl? niet je eigen videoclip upload op YouTube :dubbel: )

Ik doe m'n ding voor mijzelf omdat ik het leuk vind en af en toe een klus op bruiloften en partijen niveau. ik heb er dus geen moeite mee om kennis (waar ik iets heb toe te voegen) te delen. Zou het jammer vinden als anderen zich "bedreigd" zouden voelen als er te veel kennis wordt overgedragen.

ik begrijp niet helemaal wat je hier mee wilt bereiken

je wilt jezelf dus indirect profileren als iemand die 't allemaal weet en dus recht van spreken heeft?

Nee, juist niet.
Het is heel simpel: Er zijn nu 2 topics,
In het ene topic kan je informatie delen over HOE je bepaalde zaken doet.

In dit topic kan je laten horen WAT je kan, zonder dat je hoeft uit te leggen HOE je het gedaan hebt. :mega:

loop je te klieren in het andere topic, maar post je hier tevens niks, dan is je toegevoegde waarde dus nihill }:|

Take it easy Raphie !!!
't is een hobby en passie voor de meeste hier"

't Ligt aan jezelf of je iets wil inbrengen,
en gelooft wat erin staat..."

Da's trouwens met alles zo wat ik me maar kan voorstellen:
DuivenSport, Sportvissen, Modelbouw, wielrenners,
Motocross, wandelclub, ...

anything goes,als het maar IMPRESSIVE klinkt. Dus " know it alls" : Put your money where you mouth is.... (ik ben benieuwd....) :halleluja

:

Zeg en ga jij dan bepalen wat wel en niet impressive klinkt? Of wordt dat weer zo'n oeverloze discussie? :gaap:

Ik wil hier best iets posten dat gemaakt is met echt analoog vintage gear, waar ik zelf heel tevreden over ben voor wat betreft arrangement, mix en mastering, maar om eerlijk te zijn denk ik dat er zoveel verschil in smaak is, dat het vrij zinloos is om dit soort threads serieus te nemen.

Wannabe's hou je toch. Je weet zelf wel het beste waar je over lult en waar je tekortkomingen liggen. Ik heb in drie jaar tijd zo ongelofelijk veel geleerd over synthese, arrangement, studiotechniek, mixing etc. Maar ik weet ook wel dat ik nog lang niet ben waar ik wil zijn. Mensen die zich beter voelen omdat ze doen alsof ze de shit zijn, neem ik verder toch niet al te serieus, of ze nu hier iets posten of niet.

(hmm niet al te helder verhaal geloof ik... gisteren in de cocktailbar gehangen :D)

Scarum, je hebt gelijk man! mooi verwoord 8)
Over smaak valt i.d.d. niet te twisten.

Maar m'n doel is al bereikt: het op gang brengen van de dialoog.
Mijn perspectief is duidelijk, de relativering van andere members hier ook.

Wat me ook opvalt en dat is zeker niet alleen op synthforum, is dat mensen heel vaak naar tracks van bekenden / forumgenoten luisteren en eigenlijk alleen maar iets proberen te vinden wat niet goed is.

Er zijn -in mijn ervaring- maar weinig mensen die zich er bewust van zijn dat ze die houding aannemen en in staat zijn om onbevangen naar een track te luisteren.

Back