Alweer een nieuwe member, is dat nu interessant?

nakken7

Ouwe rot
Jazeker!

Even snel voorstellen: Rob is de naam. Samen met een vriend onderdeel van het collectief When Logic fails.

Ik heb vroeger in allerlei bands gespeeld. Altijd een voorliefde voor electronische muziek gehad. Dat uit zich nu in When Logic Fails, waarin we live-instrumenten (gitaar, bass, mondharmonica, piano) combineren met sequencing en synths.

Alles wel in het kader van dansbaarheid. Een aantal vergevorderde voorproefjes kan je vinden op:
www.myspace.com/whenlogicfails

We werken nog even aan ons album (moet eind van de zomer wel klaar zijn). Tegelijkertijd werken we aan een live-show, waarmee we het podium op kunnen. Op basis van voorproefje hebben we al wat optredens staan, als het goed is breidt zich dat nog uit. Uitnodigingen zijn welkom!

We remixen ook alles en iedereen: www.myspace.com/whenlogicfailsremixes. Tot nu toe heeft dat geleid tot een zesde prijs in een internationale wedstrijd (La Phaze).

Voorstellen voor samenwerking of productiewerk zijn ook welkom.

Schroom vooral niet om me te laten weten wat je ervan vindt.

Groeten,

Rob.

En je gebruikt geen Logic zeker? Nooit geweten dat dat zo crappy was. Draait toch niet onder windows dacht ik zo. :yamaha:

Welkom op SF :mega:.

Dank voor het warme welkom.

Inderdaad geen logic. FL studio is onze productietool. Mastering in Wavelab met izotope ozone.

Misschien nog een verdere gearlist:
- Phonic mm-1805x - mixer (voornamelijk voor livegebruik)
- Alesis 3630 compressor
- Line 6 bass pod pro
- Line 6 guitar pod 2.0 met groot floorboard
- Korg Electribe EA
- roland SR-JV-1080 met expansion boards
- boss se-50
- MAM vf-11 vocoder
- PAIA vocoder 6760
- Digitech Whammy 4

Mics:
-Shure sm-58
-MXL condensator

Instrumenten:
- Les Paul epiphone (electrische gitaar)
- Zelfbouwbas (door iemand anders zelf gebouwd ;))
- Yamaha semi-acoustische gitaar
- Martin dobro resonator slidegitaar
- Schimmel piano
- Verschillende mondharmonica's

Back