Technisch kapotte Korg MS-20 of MS-20 behuizing

Status
Please reply by conversation.

JohnDoe19

Gedeactiveerd account
Helloow all,

Voor een projectje ben ik op zoek naar een Korg Ms-20 die technisch volledig om zeep is of naar een Korg Ms-20 behuizing.

Je leest het goed, alles wat me interesseerd is een MS-20 behuizing in redelijke staat (knoppen en keyboard liefst erbij)

Wie heeft zo eentje staan liggen?

Greetz,

Roel

De knoppen van een ms20 zijn los al een behoorlijke smak geld waard. Laat zeggen dat 1 knop 5 euro kost (wat volgens mij te weinig is..ik zou er iig al wel rond de 8,- per stuk voor over hebben) dan kom je al op 35 x 5,- = 175,- :)

Dus ALS je een behuizing tegen komt waar de knoppen nog op zitten, en hij is niet al te goedkoop, dan weet je dat je de knoppen eventieel nog kan verkopen. (en ja, je mag mij dan als eerste mailen ;))

Succes!

P.S. ik ben ook wel erg benieuwd wat je er mee wilt gaan doen. Ga je zelf een synth maken oid?

Mm, dan kan ik al evengoed een frontpaneel en zijpanelen laten snijden door schaeffer misschien.

In vorm plooien lukt me ook wel.

Misschien dat is bestuderen :)

OF MISSCHIEN echt creatief worden en zelf een fraaie strakke Layout maken , Ik droom NU even weg maar:
geanodiseerd aluminium..met opmerkelijke materialen..zoals de colbert knoop en en de ketchupfles potentio instellers....

Murc

mm =:)

't is om nen Ms-20 softsynth aan te sturen :) dus zou in de context willen blijven :)

mm =:)

't is om nen Ms-20 softsynth aan te sturen :) dus zou in de context willen blijven :)

Hoe wil je dat gaan doen? Je wilt dus in feite een midicontroller bouwen. Waarom dat niet gewoon de legacy controller gebruiken?

info_legacy.jpg

eigenlijk was dat het plan ja :) maar heb wat technische feedback gekregen over de pots in de 2 toestellen en de printplaat in de controller en het ziet er al iets minder rooskleurig uit :)

Status
Please reply by conversation.
Back