C4.5.1 is uit steinberg server overbelast a.u.b uploaden op rapidshare

MasTering

Stamgast
Zoals de titel vermeld eindelijk heeft steinberg cubase geupdate naar c4.5.1.

Het probleem alleen is dat de server van steinberg overbelast is en ik wil hierbij verzoeken als iemand wel de update heeft binnen gekregen om deze te uploaden tot rapidshare.
mijn dank

Je kunt gewoon downloaden hoor...gewoon met je rechtermuisknop 1 van die servers aanklikken en kiezen voor "save as"....
Gaat alleen heel erg traag...

Hoe weet jij dat ik met een monsterhit bezig ben?

En dit op rapidshare tossen zal Steiny niet kunnen waarderen denk ik zo.
Mag officieel trouwens ook niet. (Niet dat een hond hier ook naar kijkt)

Ik heb maar een downloadmanager geinstaleerd en hand matig ingevoerd dat ie .exe files pakt en toen had ik de update in 20 min.

Het belangrijkste is dat C4 eindelijk stabiel is.
Zelfs de kleinste bug die ik gevonden heb, stuk of 10, zijn nu allemaal opgelost.
En dat is toch wel zo prettig werken voor die mosterhits!:luv:
En nu hopen dat het zo blijft.

Mooi, de nieuwe Yamaha Libray van 1GB!!! ook al gedownload?!?
Wt ben ik blij dat ik geen X8 gekocht heb :)

heb het ook meerdere keren geprobeerd met rechts klikken en "doel opslaan als". Op een gegeven moment pakte ie m wel: bij mij werkte het met server 1

Traag gaat het wel; 25 kb/s dus een dik uur :S

Vandaag vroeg iemand me wat voor hardware ik had gebruikt nadat ik hem een electro snipje gestuurd had :D

Toen ik hem vertelde dat alles uit de Motif kwam was hij sprakeloos, hij kwam zelfs terug op zijn eerder geplaatste "Frans Bauer-begleidings-band-orgel" uitspraak :P

:luv: XS

Mooi, de nieuwe Yamaha Libray van 1GB!!! ook al gedownload?!?
Wt ben ik blij dat ik geen X8 gekocht heb :)

Wel gedownload maar nog niks mee gedaan.
Wat anders er zitten toch weer wat bugs in.
Freeze functie werkt niet goed en hienaast heb ik nu 2 x een crash gehad toen in mijn eigen opgeslagen presets ging aanpasen van externe vst.

Back