• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Micromoog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Krek

Jungle of Wires
Tja, wat moet ik hierover zeggen. Ik verkoop hem, want hij eigenlijk te groot (ja, het is een micro...ik weet het) en te zwaar is. Ik maak steeds meer samples op lokatie (in de oefenruimte van een band/DJ) en thuis in mijn studio staat hij ook maar een beetje te staan. IK heb er even over nagedacht, want het is een UBERvette synth, maar gebruik hem te weinig en daar istie niet voor.

Deze micromoog is van een gerenomeerd forumlid geweest. Heeft in 1 potmeter een klein kraakje als je aan de knop draait, alleen dus als je eraan draait. Ook mist het Moogembleem aan de voorkant boven de toetsen (ik heb er wel 1 maar die hoort niet op de micromoog, dus die past niet) Verder prima in orde!

Ik wil graag ruilen... Ik ben geinteresseerd in de Roland SH-series (09/101) of een basstation keys, of iets dergelijks.

Ik heb wil voor deze Micromoog €550,- hebben

Sorry, ik had iets te snel op versturen gedrukt. Naast dat de micromoog 1 kraak in een potmeter heeft, heeft hij ook een toets die wel werkt maar af en toe een klein beetje hapert. Dat wilde ik toch even zeggen.

Daarom gaat er 50 euro af.

500 euro of een leuke ruil (geen SH101 meer, die heb ik inmiddels al)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back