Tja, wat moet ik hierover zeggen. Ik verkoop hem, want hij eigenlijk te groot (ja, het is een micro...ik weet het) en te zwaar is. Ik maak steeds meer samples op lokatie (in de oefenruimte van een band/DJ) en thuis in mijn studio staat hij ook maar een beetje te staan. IK heb er even over nagedacht, want het is een UBERvette synth, maar gebruik hem te weinig en daar istie niet voor.
Deze micromoog is van een gerenomeerd forumlid geweest. Heeft in 1 potmeter een klein kraakje als je aan de knop draait, alleen dus als je eraan draait. Ook mist het Moogembleem aan de voorkant boven de toetsen (ik heb er wel 1 maar die hoort niet op de micromoog, dus die past niet) Verder prima in orde!
Ik wil graag ruilen... Ik ben geinteresseerd in de Roland SH-series (09/101) of een basstation keys, of iets dergelijks.
Ik heb wil voor deze Micromoog €550,- hebben
Deze micromoog is van een gerenomeerd forumlid geweest. Heeft in 1 potmeter een klein kraakje als je aan de knop draait, alleen dus als je eraan draait. Ook mist het Moogembleem aan de voorkant boven de toetsen (ik heb er wel 1 maar die hoort niet op de micromoog, dus die past niet) Verder prima in orde!
Ik wil graag ruilen... Ik ben geinteresseerd in de Roland SH-series (09/101) of een basstation keys, of iets dergelijks.
Ik heb wil voor deze Micromoog €550,- hebben