Post hier een foto van jezelf II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nougoed dan... voor al de luitjes die roepen dat hier zoveel pubers rondlopen... (en dat ik er dan vanuit ga dat ze daarmee proberen aan te geven dat ze zelf heel volwassen zijn)... Kan je je wijze lessen prediken over mijn huidige studioruimte... om maar meteen weer wat meer ontopic te gaan. Oh ik sta er niet op omdat ik de foto maak...dowh ;)

[edit matt second:]
crib-foto's hier :https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=11354

Last edited by a moderator:
Dan niet :) Of zag je me niet zitten daar achterin het hoekje Matt??! Maargoed...het zal voor jullie Mods ook geen pretje zijn steeds te moeten blijven editen... Ik zal me maar weer keurig aan de regels blijven houden vanaf nu! :dj:

ik heb je foto verplaatst daarheen, maar ik zie je echt niet hoor
of ben je vermomd als rotzooi ? :)

Of ben je nu vermomd als rotzooi?

Hmmm..... lijkt me niet aardig om te zeggen. ;)

Of bedoelde je te zeggen dat hij er als een 303 uitziet?
Da's natuurlijk heel wat anders. ;)

Origineel geplaatst door bambamstudio
tja.....jij.........

Nounounou Bamse, effe on topic hoor ;)
Enne... Indirect deze eeuwige pubers vertellen dat ze ontopic moeten zijn heeft nooit geholpen, helpt niet en zal nooit helpen. :duivels:

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Enne... Indirect deze eeuwige pubers vertellen dat ze ontopic moeten zijn heeft nooit geholpen, helpt niet en zal nooit helpen. :duivels:

Dank u voor de tip :D

Origineel geplaatst door thegreatmuffin

Ik kan ook iedere thread die te ver offtopic gaat dichtgooien, is dat wat je wil dan? mij best hoor....

Het is dat me de term 'waarden en normen' de strot uit komt maar je zou het ook kunnen verwoorden met ' als je niets fatsoenlijks te melden hebt moet je gewoon je BAKKES houden'. En ook niet lollig gaan proberen te doen omdat je op je vingers bent getikt. Gewoon je fatsoen houden en anderen in hun waarde laten. En als dat niet zou helpen dan zou ik zeggen rot es even een maandje op of zo dat je een temp ban krijgt en als dat niet helpt een perm ban.
Mja, wie ben ik?

ps. ik maak geen grapje nu.

naja hier recente fototjes van me. Gemaakt op vrijdag 4 april tijdens het opnemen en het mixen van Milestone...

Attachments

• image11.jpg
    image11.jpg
    11,8 KB · Bekeken: 73
Ik achter mn drumstel in de oefenruimte:

Dsc00012-small.jpg

Ik tijdens een optreden in Hedon, Zwolle:
PICT0116s.JPG

Achter de vleugel

Achter de vleugel

Achter de piano op mijn verjaardag. Volgens mij speelde ik (vergeef me...) By the Rivers of Babylon ;)
achtervleugel.jpg

'by the rivers of babylon'... dat waren nog es tijden!!!!
"There we sat down (You got to sing a song) Ye-eah we wept, (Sing a song of love)"
**smacht, smacht**:kroon:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door FuzzyStone
Ik met een pilaar in Innsbruck......
Dat is wel je favourite poze of niet? Zo sta je ook over een minimoog gebogen. :)

Ik op een tof strandfeest afgelopen zomer.
Het was 25 graden, en de muziek was goed.

mikemix.

Attachments

• mike's.jpg
    mike's.jpg
    31,3 KB · Bekeken: 79
Origineel geplaatst door da goose
ben ik de eerste ???

OK... een foto van mune moat en ik.
JeffEd dus... links Jeff rechts Ed
Gemaakt met de zelfontspanner met lange sluitertijd en met je hoofd heen en weer bewegend

jeffed.jpg

Lekker plaatje is dat !!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back