Mariah Carey remix

nakken7

Ouwe rot
Ik ben pas enkele dagen lid van het forum (zie "even voorstellen"). Voor die tijd werkte ik al, met mijn project When Logic Fails, aan een remix om in te sturen voor een Mariah Carey remix wedstrijd.

Nu is het nummer al ingezonden (ik kwam er zelf ook pas laat achter dat de wedstrijd bestond). Toch zou ik nog graag reacties willen horen op het nummer. Everything goes:
-productie
-mastering
-opbouw
-instrumentgebruik

Luisterbaar via de volgende link:
http://www.indabamusic.com/submissions/show/2607

Helaas kan ik er dus niks meer aan veranderen. Zelf hoor ik al een paar dingen, maar niks aan te doen.... Deadlines....

Als je hem goed vind kan er uiteraard ook op stemmen.

Alvast veel dank.

De 'Van elektrohout zaagt men planken'-remix! Scheurend. Ik vind de mix erg lekker inzetten en naast het origineel een lekkere frisse sound.

Nice! : )

De 'Van elektrohout zaagt men planken'-remix! Scheurend. Ik vind de mix erg lekker inzetten en naast het origineel een lekkere frisse sound.

Nice! : )

Thanks. Over het algemeen ben ik ook erg tevreden. Tot mijn verrassing staan we nog op de 18e plaats, tot nu, van de 1300 inzendingen.

Anyone else?

ik vind het origineel nou niet denderend maar die heeft wel een soort bounce
vind deze zo vierkant zo
en is ie niet vals?
die sounds kunnen best bij elkaar vind ik allemaal als t maar funkt

en misschien die vocals dr uit? :P

Ik ben pas enkele dagen lid van het forum (zie "even voorstellen"). Voor die tijd werkte ik al, met mijn project When Logic Fails, aan een remix om in te sturen voor een Mariah Carey remix wedstrijd.

Nu is het nummer al ingezonden (ik kwam er zelf ook pas laat achter dat de wedstrijd bestond). Toch zou ik nog graag reacties willen horen op het nummer. Everything goes:
-productie
-mastering
-opbouw
-instrumentgebruik

Luisterbaar via de volgende link:
http://www.indabamusic.com/submissions/show/2607

Helaas kan ik er dus niks meer aan veranderen. Zelf hoor ik al een paar dingen, maar niks aan te doen.... Deadlines....

Als je hem goed vind kan er uiteraard ook op stemmen.

Alvast veel dank.

Back