forat pimpimping

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid

Attachments

• Matthias Fuchs 4.jpg
    Matthias Fuchs 4.jpg
    108,9 KB · Bekeken: 136
wu tang clan mv 8000 ofso iets

Attachments

• WU-TANG MV-8800 Thunder 2.jpg
    WU-TANG MV-8800 Thunder 2.jpg
    157,8 KB · Bekeken: 114
nog 1x wutang hoeveel hebben ze er wel niet

Attachments

• RZA NY MV-8800 3.jpg
    RZA NY MV-8800 3.jpg
    160,8 KB · Bekeken: 106
Beetje achterhaalde info R-ond. :P
De lijst met fotos is eindeloos op Forats website.

kweet t moest ff posten ,..kheb gister met vriend de forat x dan ... van hex opgehaald int noorden by synthiaks
fette bak moooi ook !
en forat compatible,...met sample card nu ,..dus eigenlijk de meest dikke drum computer denkik!
gelaas niet vanmij

deze is ook ...ok !
ok genoeg nu

Attachments

• Roger Goodman 5.jpg
    Roger Goodman 5.jpg
    83,3 KB · Bekeken: 109
Mwoah ik vind die chromen Roland wel erg stoer en dat ding met die hierogliefen erop is ook wel stoer :-) de rest is inderdaad bagger.. Louis Vutton MPC.. wtf

Ik vind ze bijna allemaal spuug, maar dan ook spuuglelijk.
Ik maak geen grapje.
Die laatste die je poste is nog wel ok, maar die woe-teng dingen :r

waarom denkje ook dat de gemiddelde uit de kluiten gegroeide [donkere] muzikant prof balletjes speler...in the us of a ,...een uk classic wil met 33inch wheels en 300.00 diamanten in zn gebit
waaaaanzin
eiegenlijk wel weer lachwekkend
lach me dood ....soms op / by de cribs p mtv
vooral die ....nba/nfl big boys, die een halve bios coop/moderne keueken hebben, waar ze geen hol van begrype hoe t werkt !

:halleluja:halleluja

dezemndude met zn diamants mic ie ...is wel weers ok bevo:peukie:nden

Attachments

• Snoop Dogg With The BOSS DOGG Mic7.jpg
    Snoop Dogg With The BOSS DOGG Mic7.jpg
    87 KB · Bekeken: 107
kweet t moest ff posten ,..kheb gister met vriend de forat x dan ... van hex opgehaald int noorden by synthiaks
fette bak moooi ook !
en forat compatible,...met sample card nu ,..dus eigenlijk de meest dikke drum computer denkik!
gelaas niet vanmij

deze is ook ...ok !
ok genoeg nu

och,tis ni waar je hebt men mooie forat...=)

ding heeft me uuuren gekost ,die epoxy afschuren van de flanken,polieren vernissen,ander voeding ingebouw (hele dag),alu display huis (met de hand vijlen plooien zagen),alle schuivers met teflon gesmeert,kapotte faders vervangen,pads gedemonteerd en gecleand (chirurgen hell),nieuwe faderkaps,kaarten deftig bevestigt,gesampelt en dan verkocht

der steekt een kaart in.. ik heb nu op het knopje gedrukt,het is nu wachten hoelang weet ik juist ni meer...

Ik heb nog de originele komplete manual in originele Linn kaft te koop (lekker duur)

och,tis ni waar je hebt men mooie forat...=)

ding heeft me uuuren gekost ,die epoxy afschuren van de flanken,polieren vernissen,ander voeding ingebouw (hele dag),alu display huis (met de hand vijlen plooien zagen),alle schuivers met teflon gesmeert,kapotte faders vervangen,pads gedemonteerd en gecleand (chirurgen hell),nieuwe faderkaps,kaarten deftig bevestigt,gesampelt en dan verkocht

der steekt een kaart in.. ik heb nu op het knopje gedrukt,het is nu wachten hoelang weet ik juist ni meer...

Ik heb nog de originele komplete manual in originele Linn kaft te koop (lekker duur)

hex yooh ; idd ...ik niet ,..maar patatmet !
is ter heel blij mee - erg compleet nu met die ...sampling kaart er ook in
dus binnenkort te koop een kale linndrum org grey version,...
houdt t in de :doei:gaten

denk toch dat iet net niet tegen de sp 1200 haalt
met zn filter dat mist nog op de linn
jammer dat ook bv inputs zoals cv op de congas enso verdwenen zijn tov de eerdere linn,s, wel verders een erg mooi app.
cu :doei:

tja .. omdat je het waard bent he ;)

Maar mij intereseert het geen reet. Alleen als ie echt lelijk is wil ik misschien kleine dingen extra doen maar over het algemeen blijf ik eraf.

Al zou ik wel als 1 van de weinige me arp odyssey kunnen pimpen. Daar is haast niks meer leesbaar van. Zouden daar sticker vellen of overlays voor zijn vraag ik me nu af.

Back