Ik zoek ... een maxikorg dv800

Status
Please reply by conversation.

!!!! Da's volgens mij een oplichter !!!!

Enkele weken terug werd dezelfde 770, met bijna dezelfde foto's (herkenbaar aan de sfeerverlichting in de achtergrond), aangeboden voor 800 Euro buy-it-now door een verkoper met een andere account. Exact dezelfde beschrijving en alles. Wou ook niet dat hij opgehaald wordt - alleen verzending.

Lijkt mij een duidelijke stinkdeal.
Ik heb ebay.de erover ingelicht, ze zouden ernaar kijken, maar heb niets meer gehoord..
Heb de verkoper ook gemaild dat hij ik een sterk vermoeden heb waar hij mee bezig is, maar hij gaf geen antwoord. Vind ik op z'n zachtst gezegd vreemd.

Ik vertrouw het voor geen nanometer i.i.g.

ik heb er 1 op synthforummarktplaats staan, maar niet voor 800€, sorry

ik heb er 1 op synthforummarktplaats staan, maar niet voor 800€, sorry

wels over gedacht om er een kit cv gate kenton / analoge solution op te zetten
dan hebbie dus een 2 stemmige ...vette bak ...[rete vette bak ]
meerwaarde denkikook
:geslaagd:

jawel, maar als je erover denkt om iemand anders er blij mee te maken, dan gun ik die ander ook graag de meerwaarde van het modificeren/upgrade.

goh, wat een aanbod, en dat met de eerste post !
welkom,welkom, ga vooral zo door ben benieuwd nar de rest van de inventaris, zet me op de lijst svp !

Ik begrijp dat ik niet de enigste ben die voelt dat deze adrenalinestoot me een jaar van mijn leven kost. :D

Ik krijg trouwens ongelooflijke kramp in mijn vingers omdat ze hier keihard gekruist zitten in de hoop dat ik de eerste gegadigde was. Dan rijden we maar een keer de halve aardbol rond he. :)

Ik zat gisteren nog bij "Ki" te bedenken hoe ik die prachtige fluitgeluidjes en dergelijke niet echt uit mijn apparaten krijg. En dan komt dit langs. Je zou voor minder aan het infuus moeten. :D

Er zijn nogal wat liefhebbers voor de Korg DV800, die ik in eerste intantie weg wilde geven. (Met 1 afgebroken toets en door vocht een beetje vals)
Er wordt zelfs al voor geboden. Ik heb hem eerst nooit weg willen doen omdat ik er jaaaaren in een top 40 band mee heb gespeeld en er zeer aan gehecht was.
Omdat de korg M3 nog op mijn verlanglijstje staat en de DV800 zeer geliefd blijkt heb ik besloten om hem toch maar te verkopen.
Ik verzamel de reacties van dit forum en beslis voor het weekeinde waar hij naar toe gaat. Waarschijnlijk moet je de bak wel open maken om goed te laten drogen of eventueel te repareren, maar je kunt er goed bij en het is eenvoudige electronica.
Wil je hem graag hebben, stuur een berichtje.

Laatst gewijzigd:
it's now or never ..... come hold me tight....

Ik wil jullie best helpen hoor RSB en Vinnieq. Zo filantropisch ben ik wel ingesteld. Geef maar je adres en meld even of ik best een bestelwagen meebreng.

lol. no worries. :D ik probeer mijzelf juist te ontdoen van synths op dit moment.
probeer ze eens als vliegen van je af te slaan .

In 1 woord, WOW!!! wat een brutaal geluid :
die van hem ziet er beter uit , maar die van mij is denk ik toch beter geintoneerd. heb een beetje het gevoel dat de osc niet tracken over het keyboard en de octaafswitch het nog erger maakt.
desalniettemin, goeie demo, laat wel even zien dat je er ook mee kunt effecten en scheueren.
als ie beter afgeregeld is , kan je hem ook heel mooi voor stringachtige/ hogesolo sounds gebruiken. erg helder , aparte en lekkere synth.
och ik zou ze allemaal wel moeten houden misschien, of is minder , beter ? ( wie had ook alweer die truck besteld?)

Status
Please reply by conversation.
Back