20/09/2008 AITW invites ZMK @ steeple waregem

brambo

Ingeburgerd
flyerHELEMAALaf.jpg

Ik speel van 2300 tot 0000, psy-tekno/hardcoretoestanden.

Voor de hardware freaks onder ons, ik ben een softie :mega:

'k heb het overleefd :yamaha: mij goed geamuseerd, tevreden over me set! ging stukken beter dan de vorige keer :mexico: Was cool om mensen te zien dansen op me set, nog cooler als ze aan het roepen waren :D:D:D Enkel die stress vooraf hé bweek hate it :r

nu wachten tot eind oktober en dan spelen op een feestje in aalst :duivels:

Geen idee, al door gegaan na Stefan zijn set, zat er nog door van de avond ervoor en heb een drukke week voor de boeg

Stefan zijn set vs (onbekend) was echt wel vet, vele platen die je hier haast nooit hoort, jammer genoeg, want die dutch tekno is toch wel retevet als je't mij vraagt :dj:

Normaal komt mijn set een dezer dagen online, wel niet live opgenomen op het feestje jammer genoeg, zal een oefensessie van thuis zijn.

Geen idee, al door gegaan na Stefan zijn set, zat er nog door van de avond ervoor en heb een drukke week voor de boeg

Stefan zijn set vs (onbekend) was echt wel vet, vele platen die je hier haast nooit hoort, jammer genoeg, want die dutch tekno is toch wel retevet als je't mij vraagt :dj:

Normaal komt mijn set een dezer dagen online, wel niet live opgenomen op het feestje jammer genoeg, zal een oefensessie van thuis zijn.

Jou set klonk lekker ik kon er niet stil bij staan in iedergeval.

Het was Stefan vs Obnoxious (las ik ergens) ;)

Back