Gezien ik zo onbeleefd geweest ben mij nooit voor te stellen

Dr.Drane

Darkpsy Vertegenwoordiger
Zal ik het nu maar es doen:

Ben van 1980, vroeger met fast/digitracker op amiga en later pc geprult. Daarna nog even met Reason 3 liggen klommelen. En nu sinds pas 1 jaar volle bak zo goed als dagelijks bezig met Abletonnen. Vaak ook midi synced jamming met kameraden.

Probeer darkpsy (snelle donkere psychedelische terror achtige trance ofzoiets) te maken voor het moment maar zodra ik goesting heb in iets anders maak ik ook gewoon iets anders. :)

Heb ondertussen dynaudio bm6a mk2's, een novation remote sl 25 waar ik zot van ben, een virus ti snow en een nord micro modular. Heb ook een kaossilator gameboy en ben mss van plan compacte synths te gaan verzamelen. (evolver gaat wsl volgende kistje zijn en derna mss zo'n mopho ofzo)

Ben net ook terug van mijn eerste pianoles.

Zie hier mijn mottige kop.

En ik kom uit Belgisch Limburg (Mekka a.d. Maas) trouwens.

Gegroet!

Ai ai, als je al van mijn kop schrikt hoop ik dat je oren tegen nog grotere crap kunnen.

Nee hoor! val alleen niet op Mannen-Koppe,n!!! :W

Dienen AwaysGoesTroubleDown is best wel leuk!
typische psy-sphere, al zet ik zelden een gans uur zo'n muziek op!

en tja,
de rest is ook wel goed hoor!

Toch van de betere - grappigere - psy/trance denk 'k ??

?Al eens iets op Dance Industries gezet?

Nee hoor! val alleen niet op Mannen-Koppe,n!!! :W

Dienen AwaysGoesTroubleDown is best wel leuk!
typische psy-sphere, al zet ik zelden een gans uur zo'n muziek op!

en tja,
de rest is ook wel goed hoor!

Toch van de betere - grappigere - psy/trance denk 'k ??

?Al eens iets op Dance Industries gezet?

Merci voor de comments!

Volgens mij hebben wij elkaar al eens ontmoet...ma ben ook niet zeker...
Ken je Gery niet, van microdot.be?

Ik heb vroeger aan appletree.be gewerkt (ben ik nog aant redesignen in java (al een eeuwigheid :o:)) en ook tijdje bij partyguide.be crew gezeten. Is wel al ettelijke jaren terug nu.

Ben zelf nog niet echt tevreden met hetgene wat ik maak en heb het daarom enkel op mijn myspace staan zodat ik toch al wat feedback kan krijgen. Mss dat in in een half jaartje ofzo wel iets op die Dance Industries iets zet. Kende die site nog niet, dus merci voor de tip!

Groeten

EDIT: Heb vandaag nog een nummertje toegevoegd...denk dat het wel het beste is dat ik tot nu toe gemaakt heb. Enfin, het minst slechte mss eerder. :)

Laatst gewijzigd:
Back