Moog The Rogue

Ik vind het een heel cool ding, als ik er nog een tegen kom voor wat minder, wil ik hem graag hebben.

kheb de mg1 gehad nagenoegt zelfde ...ook die quasi polysectie erby
wel 2 dege;lijke moogosc en een typical mog filter
standaard cv gate
wheelen ,en sync erop ....ala prodigy ......

chill bakie ...geen koffie:eureka::luv:

Ik heb begrepen dat het wel een Moog is maar dat -ie ook door Radio Shack onder het Realistic merk op de markt gebracht is. Schijnt wel een krachtig bakkie te zijn. 600 euro is nogal over de top, ga dan door voor de Micromoog of de Prodigy zou ik zo zeggen.

The Rogue vind ik beter klinken dan de Prodigy. Mogelijkheden zijn wat beperkt, maar qua klank lijkt ie meer in de buurt te komen bij de Taurus pendalen dan de Prodigy.

The Rogue is een fijn bakje, met o.a. mooie filter overdrive.

Maar meer dan 350 euro zou ik er niet voor over hebben.

The Rogue vind ik beter klinken dan de Prodigy. Mogelijkheden zijn wat beperkt, maar qua klank lijkt ie meer in de buurt te komen bij de Taurus pendalen dan de Prodigy.

De Moog Taurus 2 en de Rogue zijn vrijwel identiek. De eerste versie van de Moog Taurus ("1") schijnt veel beter te klinken dan de "2". Zelf geen ervaring mee, overigens.

De Moog Taurus 2 en de Rogue zijn vrijwel identiek. De eerste versie van de Moog Taurus ("1") schijnt veel beter te klinken dan de "2". Zelf geen ervaring mee, overigens.

Dat dacht ik ook, durfde het alleen niet te zeggen. Gewoon een Taurus 2 met toetsen. En wat betaal je voor een Taurus? Geen 350 denk ik.

Back