Adapter voor Boss SE70

Status
Please reply by conversation.

olafmol

[EXPANSIONS]
weet iemand waar ik een adapter voor de Boss SE70 kan vinden?

Olaf

Tsja, het is een speciale zware adapter die veel mA moet kunnen aanleveren.
Zelfs in de elektronica zaken zul je moeilijk zoiets kunnen vinden en dan zelf bouwen.
Of dan wordt het heel duur.

ik heb er nu een SE50 adapter aanhangen, zonder ogenschijnlijke problemen...maarja..de SE50 wil natuurlijk ook graag stroom ;)

Olaf

Euhhhh, bij je favoriete muziekwinkel misschien? :D

Koop gewoon een nieuwe Boss bij de muziekwinkel, want een doe-het-zelf-adapter krijg je problemen mee. Ik kocht mijn SE-70 met zo'n zelfgefabriceerde adapter en dat ding bromde verschrikkelijk. Toen maar een echte Boss adapter gekocht en die werkt gewoon zoals het hoort.

Ik had aan de mijne een universele adapter hangen. Nooit geen probleem mee gehad.

ok ff het type opgezocht... het is de Boss BRB 220 .....

in: AC220V - 50Hz - 22 VA
out: AC 12V - 1500mA

in dat 1500 mA zit et em volgens mij..bij thomann zie ik wel boss adapters maar niet met 1500mA output..... weet iemand misschien waar ik deze nog kan krijgen?

Olaf

Deze

Deze

Is het deze

aca230g.gif

Als je hem echt nergens anders vind, wil ik hem wel voor je meebrengen, ik passeer regelmatig voorbij Utrecht. Laten versturen is niet zo verstandig voor deze kleine bedragen, toch niet bij deze winkel want je betaald meer dan het dubbele vanwege de vaste administratiekost.

Dus, al je wil, ff een PB'tje en dan spaar je alvast die extra kosten uit. Heb zelf twee nieuwe adapters besteld en schrok wel ff van die bijkomende kosten, dan rijd ik er wel ff naar toe. :)

Origineel geplaatst door olafmol
ok ff het type opgezocht... het is de Boss BRB 220 .....

iemand misschien waar ik deze nog kan krijgen?

Olaf

Die van mij heb ik vorig jaar gekocht bij Spanjaard in Alkmaar. De ideale winkel voor het kopen van spullen waarvan je denkt dat ze al lang niet meer leverbaar zijn. :) Hier is het adres van hun website: http://www.spanjaardmuziek.nl/

Hallo
Bij Hecke electronica (Ceintuurbaan, A'dam)
Heb ik laatst voor 13 E een AC adapter voor m'n SE 50 gekocht

groet
Joost

Status
Please reply by conversation.
Back