• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Casio CZ-5000 + toebehoren...nieuwstaat!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kurvikova

Stamgast
Geen krasje op te vinden, en dat is knap na 23 jaar! Inclusief 2 boekjes (manuals) in zeer strakke toestand en originele Casio CZ5000 stofhoes.

Maakt gebruik van Phase Distortion (soort FM, maar dan anders...) waardoor unieke geluiden zijn te maken. Mooie aanvulling op je klankpalet.

Las hier ergens dat ze brak gebouwd zouden zijn...? Deze bak is voor 50% van staal (11.7 kg) en zeer solide, buttons zijn stevig, evenals toetsenbord... ik lees hier soms echt rare dingen over de hele CZ lijn, maar dit blijft een geweldige bak voor hen die verder kijken...

Bizarre complexe geluiden, percussie etc, ideaal voor electro, techno, etc etc. Zwaar ondergewaardeerde bak, vooral door hen die de moeite van het doornemen van de manual niet nemen. Deze synth is namelijk bijzonder makkelijk te begrijpen als je een aantal basisprincipes door hebt! De ruim 80 buttons maken werken op deze synth bovendien sneller en makkelijker dan op welke DX dan ook...

Verkoop wegens aanschaf CZ-1, omdat deze aftertouch heeft (maar weer geen 8-track sequencer voor hen die dat wel gebruiken...)

Prijs, 300 euro.

Hier wat foto's!

Attachments

• IMG_2323+.jpg
    IMG_2323+.jpg
    152,2 KB · Bekeken: 123
  • IMG_2327+.jpg
    IMG_2327+.jpg
    171,4 KB · Bekeken: 122
  • IMG_2320+.jpg
    IMG_2320+.jpg
    151,7 KB · Bekeken: 124
Bieden mag altijd, eventueel wil ik deze inruilen tegen een MPC4000 met flink wat uitbreidingen (ik betaal dan uiteraard goed bij!)

groeten, Gilles

Okee, hij mag nu echt weg hoor, ik ga verhuizen over twee weken en wil hem niety meenemen vanwege het gedoe... ieder redelijk bod is akkoord.

groeten, Gilles

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back