• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Casio CZ-1

jvq

drukt op knopjes
Casio CZ-1 synthesizer, €300.

- voorzien van nieuwe LCD met LED backlight
- inclusief 'Handboek voor geluidssynthese', een kort boekje met uitleg van Casio over de CZ-serie
- inclusief CompuCap stofhoes

De synthesizer is in zeer goede staat. Ik heb er een nieuwe LCD in gezet met LED backlight. De oude backlight was stuk toen ik hem kocht, en die ouderwetse fluorescente backlights zijn sowieso knudde. Het scherm is nu super goed leesbaar zowel in daglicht als kunstlicht.

Het toetsenbord speelt fijn, alle knopjes reageren goed.

Ik doe er qua geluid te weinig mee en ik wil plaats maken voor een ander keyboard dus de CZ-1 mag weg.

Ophalen in Amsterdam.

Klein stipje in de 'O' van 'CASIO'.

CZ1-L.jpg

Display zeer helder, zoals beschreven. De camera kan het niet goed weergeven, ziet er beter uit in het echt.

CZ1-M.jpg

Tja de rechterkant van de triptiek.

CZ1-R.jpg

Back