Waldorf Q factory setting

mario

Naar de knoppen...
Heee guys,

Even een vraagje...... Hoe kan ik de 'Q' in godsnaam resetten??? Krijg nu continue de melding dat ik de bios moet upgrade naar 1.02 maar dat gaat niet meeeer vreemd genoeg, kan niet eens meer data versturen ;( !!!! Baal hier echt van.

Hoop dat jullie wat tips voor me hebben..

gr. Mario

o shit mario,
je hebt toch niet een halve update gedaan of zo, want dan is er een probleem.
kan je data ontvangen?? let naast midi kanaal op system id (0).

Dat zo inderdaad eens kunnen Leo want ik had geen andere keus. Hij liep vast van update 2.17 naar 3.02, dus ik moest wel uit en aan zetten :(

ontvangt-ie niks meer?
misschien proberen om die oude versie (hoewel bios natuurlijk weerr wat anders is. naar de q te versturen, direct vanuit de pc naar de q, zonder thru box of zo ertussen. heb je verschillende midi interfaces? de ene werkt beter dan de andere.
anders wordt het toch waldorf denk ik, die je moet helpen.

Nope heelaas ontvangt hij niks meer! Heb waldorf gemailed anders moeten ze tegen betaling natuurlijk maar een nieuwe Eprom met OS opsturen. Bedankt voor je info Leo, tof :)

Je modular werk fantastisch!!!

gr. Mario

Pff, daarom dus Mario :D
Mag je dankbaar wezen hoor, want ik wil de NR3 toch echt niet kwijt. Straks even in een bezopen haast bui instinctief dat monster verkopen omdat ik geen geduld kan opbrengen voor nieuwe dingen... "Rustig, Rustig..." :W

Pciez Allen ;)

1500 euro was ook iets te veel voor mij, heb de laatste tijd een beetje teveel gekocht dus nu is het ff op!

Maaaar uh....... probleeem is opgelost. Multimode+peek inhouden en vervolgens boot-file opnieuw flashe. Nu werkt gelukkig wel alles met boot 1.02 en os 3.02, dus ik ben :D

bedankt voor alle info jongens, top!!!!

gr. Mario

Origineel geplaatst door mario
Pciez Allen ;)

1500 euro was ook iets te veel voor mij, heb de laatste tijd een beetje teveel gekocht dus nu is het ff op!

Maaaar uh....... probleeem is opgelost. Multimode+peek inhouden en vervolgens boot-file opnieuw flashe. Nu werkt gelukkig wel alles met boot 1.02 en os 3.02, dus ik ben :D

bedankt voor alle info jongens, top!!!!

gr. Mario

hoi Mario,

Was het mijn gele die je liet schrikken?

hahahaha ja inderdaad Ron maaar werkt weer als een trein ;)
En het zwarte vlekje is ook pleite, ziet er weer uit als nieuw :okdan:

gr. Mario

Origineel geplaatst door mario
hahahaha ja inderdaad Ron maaar werkt weer als een trein ;)
En het zwarte vlekje is ook pleite, ziet er weer uit als nieuw :okdan:

gr. Mario

mooi, je Supernova bevaldt ook uitstekent, lekker bak vooral voor live

Klasse Ron, fijn dat te horen!

gr. Mario

Back