ik wil een derde maq 16/3

Status
Please reply by conversation.
Hij is splinternieuw, althans zo ziet die eruit, ik weet niet van waneer die is.
Is iig niet van nieuw te onderscheiden, voor minder doe ik hem niet weg
omdat ik geen zin heb om verlies te maken:), en hij komt wel een keer van pas.
maar als je hem wil voor 450 kan dat.

Hij is splinternieuw, althans zo ziet die eruit, ik weet niet van waneer die is.
Is iig niet van nieuw te onderscheiden, voor minder doe ik hem niet weg
omdat ik geen zin heb om verlies te maken:), en hij komt wel een keer van pas.
maar als je hem wil voor 450 kan dat.

450 is gewoon de prijs voor een 16/3. Niet lullen man. In de uitverkoop koop je alleen maar sjit die voor uitverkoopsuckers gemaakt is. Dat zou jij zo onderhand wel eens moeten weten.

Nou, dan kunnen de blauwe leds er ook wel vanaf toch? Dat is een paar tientjes meer, maar staat wel mooi!
Tis maar wat je mooi noemt.. Smaken verschillen... blauw is gewoon een andere kleur dan rood, maar of dat nou mooier is? Als alle synths straks blauwe leds hebben is rood in ieder geval exclusiever ;)

of blauw een mooiere kleur dan rood is hangt van de achtergrond af vind ik, blauw op wit vind ik mooier dan rood op paars, maar rood op wit vind ik mooier dan blauw op groen, maar zonder achtergrond vind ik rood mooier dan blauw, maar als je rood al gewend bent dan is blauw ook wel weer leuk.. :baco:

blauwe leds zijn slecht voor de gezondheid en je krijgt er een slechte nachrust van, niet voor mij dus want slapen is mijn hobby nummer 2 en nee muziek niet op 1 :duivels:

Status
Please reply by conversation.
Back