Ranger Ramon - Mijn block (prod. by dj dilago)

rangerrr

Ingeburgerd
goedemorgen dames en heren, ik wilde grgaag een track met jullie delen waarvan ik vind dat de vibe uiterst herkenbaar is.

http://www.rangerramon.nl

de track staat in de playlist en heet mijn block en is geproduceerd door dj dilago. onderbouwde feed wordt ook gewaardeerd.

p'z

Beat is best dik alleen voel ik je niet.. Je stem is niet overtuigend genoeg en klinkt bij mij niet lekker in het oor .. Verder heb je niet echt iets boeiends te melden op je tracks, althans , niets meer dan de andere 101 in het dozijn die tegenwoordig rappen.

Maar goed, dit is natuurlijk smaakgebonden.

Helaas niet mijn ding. oja, ik wil je niet compleet afkraken maar ben nou eenmaal direct.

geen probleem man, is al vet dat je even de moeite neemt om te luisteren :) even goede vrienden

klinkt wel lekker...Stem is wel een beetje vlak> beetje reverb/ delay ofzo erop? maakt het wat "dieper".
Mis een beetje een "clou" in je verses: Wat wil je vertellen?> Waarom moet er iemand luisteren naar wat je te vertellen hebt: komt op mij over als een hele saaie buurt waar weinig gebeurt.
Ook in je andere tracks heb je in mijn optiek niet zoveel te vertellen, je komt daardoor oppervlakkig over.
Rijmtechnisch vind ik het best wel slecht.(b.v. "sterf) Je struikelt bijna over je zinnen en daardoor van flow geen sprake is.

Laatst gewijzigd:
klinkt wel lekker...Stem is wel een beetje vlak> beetje reverb/ delay ofzo erop? maakt het wat "dieper".
Mis een beetje een "clou" in je verses: Wat wil je vertellen?> Waarom moet er iemand luisteren naar wat je te vertellen hebt: Wat je vertelt zie ik elke dag om me heen gebeuren, dus daar kijk ik niet van op.(maak het wat spannender)

succes..
Wat is er mis met iets herkenbaars?
Ik vind het jammer om meer reverb op zn vocals te doen, hoe droger hoe beter.

Oh..okay: mijn feedback was meer over de mc...Oh, geen reverb dan: kwestie van keuze.(maar dan wat reverb over de beats, droog is leuk zolang het maar niet "plat" klinkt.)
Aan de beats niets op te merken, Dilago....Goed bezig.
Maar de feedback over de raps blijf ik bij: Zeker herkenbaar maar wel in de zin van slaapverwekkend en weinig zeggend; ik hoor alleen maar stoere praatjes...
(Was goed bedoeld hoor, die feedback)

(Was goed bedoeld hoor, die feedback)
Ook ik bedoelde het goed! Het merendeel van de mensen houdt van een stukje herkenning, vandaar mijn opmerking en thnx voor t compliment!

Back