Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Alweer?Is politiek niets voor jou?
Origineel geplaatst door Leo
Jazeker, maar dat zou schrikken worden.
LOL

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Alweer?Is politiek niets voor jou?
Jazeker, maar dat zou schrikken worden.

Origineel geplaatst door platform
ruilen tegen een minimoog mag ook![]()

Origineel geplaatst door fuse
Ik ken in ieder geval 1 iemand die je voor gek verklaard als je hem in zou ruilen voor een minimoog.
,ben benieuwd ze een keer naast elkaar te horen.. 
Effe voor de duidelijkheid?? Wat is een vette bak en wie is er gek als-ie wat inruilt? Zoals het er nu staat, lijkt het of je bedoelt dat iemand met een SE1X gek is, als hij die wegdoet en er een Minimoog voor terugneemt. Bedoel je dat zo??
Origineel geplaatst door platform
ben benieuwd ze een keer naast elkaar te horen..
Origineel geplaatst door fuse
Yep, als iemand een SE-1x wegdoet voor een Minimoog lijkt me erg onhandig. Want als je even die Moog naam weghaalt en gaat vergelijken wat ze allebei kunnen en hoe ze klinken dan wint de SE-1x wel op het gebied van meer kunnen. De klank is inderdaad persoonlijk
maar naar mijn idee is de Minimoog wel de krachtigste die ik ooit gehoord heb

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Maar waarom wil je hem persoonlijk dan ruilen voor een SE1-X? :confused:
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Geef nou maar lekker veel geld uit. 1350 euro...euh ...dat zijn 6.75 Waldorf Pulsen ( bijna 7x 3VCO)...ik zou eerlijk gezegd niet lang twijfelen. Ik heb mijn Minimoog verkocht aan iemand (beetje gek) die kost wat kost Mini's wou... en die em intussen ook alweer verkocht heeft. Maar heb daar wel ontzettend goed geld aan verdiend.

Je weet dat je een rund bent als je het doet, maar kan het dan toch niet laten. Veranderingsdrang waar je niets mee opschiet, maar ik doe er vrolijk aan mee.Soms zie ik hier toestellen te koop aangeboden en vraag ik mij echt de beweegreden van verkoop af.

(tenzij je gore winst kan maken of er betere alternatieven zijn) om dit soort toestellen te verkopen.