Minimoog model D gevraagd

Status
Please reply by conversation.
ruilen tegen wat voor voyager?
een gewone, gebruikte performer? een nieuwe? een signature?

ik weet nooit of ik die zwarte nou heel mooi moet vinden, of heel lelijk. aan de ene kant vind ik dat zwarte essen niks, maar het is wel een mooi high tech geheel, met dat blauwe licht en zo.

maar eh.. eerst nog maar s goed luisteren naar de mini. en ruilen, ben ik intussen achter, is prijstechnisch helemaal niet interessant. er gaapt zelfs voor de neutrale toeschouwer (ik zit echt niet naar mezelf toe te rekenen door een extreem dure mini-uitzondering te vergelijken met een extreem goedkope voyager-uitzondering) toch wel een gat van 800-1000 euro tussen de 2.

ow eh

let op de 2 verschillende wielen !

Attachments

• inimini.jpg
    inimini.jpg
    1 MB · Bekeken: 82
ja, inderdaad, met die 2 wielen komje zeker 1000€ erop aan het bijleggen !, ziet nie uit...;)

tja, ik kijk al jaren niet meer op de obscure regionale duitse advertentiesites, gewoon af en toe (nja af en toe) op ebay en zo. dat kan iedereen. de voyager is niet zo leuk als een minimoog, maar blijft me trekken, zeker nu ik zoek naar 1 fijne synth om te houden. vanwege de presets, de extra controle. ik kijk vaak uit naar de signature omdat ik die als de meest waardevaste beschouw en omdat dat ook wel iets voor me betekent, die handtekening van bob moog. ik heb getwijfeld over deze, maar ik vind de kleur echt niet mooi. de signature zie ik zeker 1 keer per maand en soms zie je er 3 in een week. tot voor een maand terug steeds ruim ruim onder de 2000 euro, maar ja, de dollar is wel omhoog gegaan. de pond is nu het lekkere dier. en gewone performer of anniversary voyagers of wat dan ook, die komen dagelijks voorbij.
eerlijk is eerlijk, je moet m wel uit het buitensland halen en daar heeft niet iedereen zin in. daar komt ook wel wat extra gedoe en risico bij kijken.
maar goed, als je hem echt wil, dan vind je hem binnen een maand voor een goede prijs. en hoewel de dollar omhoog gaat, zie je ook steeds meer amerikanen die reageren op de crisis daar. emotioneel of verstandelijk, praktisch. ik zie bv ook ineens veel meer mutron loskomen. jammer dat ik geen leuke, uitgebreide setup meer wil.

maar goed, even on topic: ik ga eerst nog s van de mini genieten.

ow en nog even off off topic:

naast de presets en de extra controle heb ik na jaren lekker vintage geluid ook wel weer in in het wat strakkere nieuwe analoge geluid. de xfactor zou er eigenlijk al moeten zijn. de cwejman trekt me ook weer erg aan. qua klank meer dan de voyager trouwens, maar ja, geen presets, geen toetsen, geen touchding.

En waar zit bij jou het oplichtersstuk in..???

Naast het feit dat OS 2.5 nog niet officieel gereleased is op de Moog site (alhoewel ik hem wel via Rudi Linhard heb verkregen) en ik mezelf afvraag ofdat Moog een modwheel flash mod uit zou voeren kan ik niets vreemds ontdekken.
Of kijk ik ergens overheen.

dezelfde voyager die in miami en in zaragoza staat.

Duh...idd....overheen gekeken. :stupid

Kijk meestal ook ofdat ik de foto's al via google kan vinden zodat ik kan zien ofdat ie ze gewoon van het net heeft geplukt of echt zelf heeft gemaakt.

Maar idd....een signature voor dat bedrag is natuurlijk ook al smelly...heb de mijne toch voor iets meer in huis moeten halen.

nou, smelly, $1600 is erg weinig, maar de laatste 3 maanden heb ik m zeker 5 keer gezien voor minder dan 1800 euro inclusief post.

Status
Please reply by conversation.
Back