beste mensen
ik heb onlangs cubase 4 en east west quantum leap symphonic orchestra platinum plus aangeschaft alleen zit ik nu met een groot probleem...,
Ik krijg het niet voor elkaar om ewql in cubase aan de praat te krijgen.
ewql geeft ook alleen geluid als ie echt op de voorgrond draait.., ik heb overal in gezocht in cubase maar nergens lijkt ie um te herkennen.
in de handleiding kon ik ook niet echt wat vinden hierover. en op forum had iemand al eerder zo'n probleem alleen dat was verholpen door in de mixer alles aan te zetten, alleen dat werkt ook niet.
geluidskaart is een fireface 400 en ik werk met 64 bit vista.
zie ik misschien iets over het hoofd??
heel erg bedankt alvast
groetjes
ik heb onlangs cubase 4 en east west quantum leap symphonic orchestra platinum plus aangeschaft alleen zit ik nu met een groot probleem...,
Ik krijg het niet voor elkaar om ewql in cubase aan de praat te krijgen.
ewql geeft ook alleen geluid als ie echt op de voorgrond draait.., ik heb overal in gezocht in cubase maar nergens lijkt ie um te herkennen.
in de handleiding kon ik ook niet echt wat vinden hierover. en op forum had iemand al eerder zo'n probleem alleen dat was verholpen door in de mixer alles aan te zetten, alleen dat werkt ook niet.
geluidskaart is een fireface 400 en ik werk met 64 bit vista.
zie ik misschien iets over het hoofd??
heel erg bedankt alvast
groetjes
. Het is voornamelijk gebaseerd op je "stuur het met niks aan" en "ik heb geen andere VSTs".
.

. Soort van ongeschreven regel.