acid achtig...

Alleen hardware voor de geluiden en ableton live voor wat sequencing..

Vind de track zelf ook appart....kwam er zo uit rollen, weet nog niet wat ik ervan moet vinden:)

Jammie jammie.....leuk spul allemaal. Is die 101 gemod? Mooie modulair, zelf gebouwd?
En dat allemaal uit 1 blik ham:P

101 is gemod en te koop...

Modular is een:
Dot com
Metalbox
Doepfer
Plan B
Modcan

Allemaal uit een blik ham:)

Grtzzz Bruce

JAAAA lekker hoor:okdan: vind alleen het einde, zeg laatste minuut, een beetje langdradig.......maar voor de rest:) Treed je trouwens ook wel s op?

Laatste stukje is ook zo om lekker in/door te mixen.

Ik speel redelijk vaak live. Liveset zit rond de 175 bPm.

Grtzz Bruce

ik vind het hele knappe muziek:), maar ik kan niet aan zo'n beat wennen. das smaak natuurlijk

Is al leuk om te lezen dat je het hele knappe muziek vind....
Ik ga wel hard op dit soort ritmes:)

GrtzzRb

Ik weet het niet, best wel vaag.
Eene kant klinkt het als of het muziek is van een beginner door de hoeveelheid geluiden die op het eerste gehoor rommelig klinken maar aan de andere kant zit het wel goed inelkaar en boeit het ook nog.

Sorry als het afkraakachtig overkomt, maar weet er anders even niks op te zeggen.

Owkee dan, ik snap wel wat je bedoelt....
Het bevestigd deels wat ik ermee wilde bereiken.

grtzzzRb

Ik weet het niet, best wel vaag.
Eene kant klinkt het als of het muziek is van een beginner door de hoeveelheid geluiden die op het eerste gehoor rommelig klinken maar aan de andere kant zit het wel goed inelkaar en boeit het ook nog.

Sorry als het afkraakachtig overkomt, maar weet er anders even niks op te zeggen.

Hmmm zeker nog nooit naar een illegaal tekkno feest geweest.....in 1995 stond ik al op dit soort muziek te stuiteren. MoNoNoM, WirWar,Teknozems,Zodiak vette vette shit.Feesten die op donderdag begonnen en ophielden tot iedereen er genoeg van had(meestal dinsdag ochtend)....vuilniszakken erbij en weer ff opruimen. En ff voor de duidelijkheid dit is geen simpele muziek en zeker niet voor beginnelingen:halleluja

Bass kick:
CIMG1491.jpg

Tom synth:
CIMG1489.jpg

CIMG1488.jpg

Bassline/acid line:

CIMG1490.jpg

Lead scream bass line:

CIMG1492.jpg

Vocoder synth/ percussie:

CIMG1487.jpg

Grtzz Bruce