Gibberish - Forest of rumination (ambient/drone/animatie)

Tierelantijn

Gibberish

Ben bezig om stijl, ideeen, sfeer te ontwikkelen voor een indiegame waar ik de komende tijd aan ga werken. Dit is daar onderdeel van.

Muziek: Yamaha reface CP
Stock ableton electric piano
Drone Moog grandmother
Sfx samples

Animatie:
handgetekend pro create op de ipad
Per tekening de transparantie aangepast voor licht stroboscoop achtig effect
Masker film scratch en noise
Heropgenomen van beamer
Glow effect in da vinci's resolve
Lagen met screen overlay

Die beelden werken heel goed met die minimalistische muziek samen. Mooi dromerig sfeertje roep je ermee op! De muziek is inderdaad wat minimaal (wat degene hier boven al eerder zei) maar dat werkt waarschijnlijk goed met een game. Ik zie zelf nu een game voor me met zo’n point en click achtig fantasiewereldje, maar dat is misschien m’n eigen fantasie die ermee aan de haal gaat. :)
Aldus meer dan geslaagd voor het doeleinde!

Groet, Dorian

De visuals vind ik mooi, de audio kan nog wel wat weirder denk ik... Het werkt nu al behoorlijk hoor, maar ik denk dat je nog een tandje bij kan steken om het dromeriger te maken.

Die beelden werken heel goed met die minimalistische muziek samen. Mooi dromerig sfeertje roep je ermee op! De muziek is inderdaad wat minimaal (wat degene hier boven al eerder zei) maar dat werkt waarschijnlijk goed met een game. Ik zie zelf nu een game voor me met zo’n point en click achtig fantasiewereldje, maar dat is misschien m’n eigen fantasie die ermee aan de haal gaat. :)
Aldus meer dan geslaagd voor het doeleinde!

Groet, Dorian
Dat is inderdaad niet heel ver verwijderd van het soort game dat ik wil maken.

De visuals vind ik mooi, de audio kan nog wel wat weirder denk ik... Het werkt nu al behoorlijk hoor, maar ik denk dat je nog een tandje bij kan steken om het dromeriger te maken.

leuke animatie die maakt er wel een trip van, muziek had misschien iets meer mogen gebeuren maar voor een game waar ondertussen ook andere geluiden zijn kan dat juist wel ideal zijn
Nieuwe versie van de animatie. Ook de feedback meegenomen qua geluid en iets meer variatie toegevoegd. Ook dat flauwe scratched film effect weggehaald.

Nieuwe versie van de animatie. Ook de feedback meegenomen qua geluid en iets meer variatie toegevoegd. Ook dat flauwe scratched film effect weggehaald.

nog ff terug gekeken/luisterd, muziek is er wel echt op vooruit gegaan nu nog dromeriger geworden

de scratches vond ik er zelf wel bij passen eigenlijk als een soort cross over tussen het surealistische en game

Back