[Hardstyle] Charge - Mission Hardstyle 2

CharGe

Issie geweldig? stem nu
Hi all,

ben redelijk nieuw hier, maar wilde graag eens weten of mijn nieuwe creatie (hardstyle met een rare rum-nasmaak) hier een beetje in de smaak valt. :confused:

Hopelijk krijg ik wat leuke reacties, maar ook de minder leuke reacties zal ik met veel interesse lezen, want ben alleen maar een hobby-ist die wil weten of hij goed bezig is!! :kont:

|De Track|

net als de andere track, ga je ze nog mixbaar maken of is het puur om de climax te laten horen?

Het begin is best leuk die snare stukjes met die claps en de kick. De kick mist ook weer de nodige punch.

Ook zou ik opletten waar je je snare laat stoppen; soms stopt die ineens tijdens een goede beat.

Ik vind de melodie een beetje cheesy vergeleken met de vette vocal.

tip: zet eens bij je kicks een droge, lowpass gefilterde punch ervoor

:okdan:

Ik vinnem netjes. Alleen een beetje monotoon qua indeling... Deze track zou baat hebben bij af en toe een 3/4 of een 7/8 maat erin voor het verassingseffect. De vocal is VET en daar houd ik van :)

Nieuwe link, track verplaatst

Nieuwe link, track verplaatst

Hi all,

ben redelijk nieuw hier, maar wilde graag eens weten of mijn nieuwe creatie (hardstyle met een rare rum-nasmaak) hier een beetje in de smaak valt. :confused:

Hopelijk krijg ik wat leuke reacties, maar ook de minder leuke reacties zal ik met veel interesse lezen, want ben alleen maar een hobby-ist die wil weten of hij goed bezig is!! :kont:

|De Track|

Sorry, de link was dood, de file is verplaatst; nu te vinden |alhier|

Back