[remix]Ernesto vs Bastian - Being Single (Dynamic Sense remix)

NDP

Ingeburgerd
Ernesto vs Bastian - Being single (Dynamic Sense remix)

size :
6,5 MB

time :
7 min 47 sec

software :
Propellerheads Reason 2.0.1
Cubase SX
Native Instruments Reaktor 3
Native Instruments Pro53
T-Racks

"hardware" :
5 mixers
4 redrums
14 subtractors
2 DR-Rexs
2 NN-19
3 DDL-1
4 RV-7
1 ECF-42
4 PEQ-2

Ik heb betere remixen gehoord maar we hebben ons best gedaan :)

Download hem hier

Graag commentaar

Hij moest inderdaag al lang binnen zijn...

Maar we wilden hem eerst niet online zetten...we hadden al zoveel goede remixen gehoord :biertje:

Maar nu toch

*D

ik vind hem wel tof !

Hoelang heb je hierover gedaan ????? (ik vraag dit omdat ik geen idee hoe reason werk)

Lekker trackje. Op zich redelijk braaf en rechtoerechtaan.

De stem valt IMO niet zo lekker in de mix. Zelf houd ik wel van een strakke mix en dat zou hier misschien ook wel passen. En qua hoog zou je nog best wel wat meer 'air' mogen bijmixen, maar da's ook persoonlijk.

En tsja, er zijn heel veel mixen gemaakt. Ik hoop dat een DSF'er het gaat worden want er zaten een paar hele goede tussen. Zelf niet ver gekomen, maar zo makkelijk vond ik het niet eigenlijk.

Lekkere remix zeg. Ik ben er zelf al 2 maanden uit dus ik heb nog niks van andere mixen gehoord. Deze vond ik erg lekker, vooral dat tingel-tangel synthje dat door het nummer loopt vond ik super. Bij 3:30 vond ik de melodie ´verandering´ in de bass line minder, maar dat is het enige!

Eric

dank

dank

Bedankt voor alle reacties...

EEn ster ben ik nooit geweestin afmixen :)

En die bassline...daar ben ik het nu wel mee eens....te laat alleen :stupid

Hebben er nog mensen meegedaan van SF?

Ik heb wel een poging gedaan en ik geloof Eye-I ook.. Na een paar uur geprutst te hebben met de vocals die je kreeg kwam ik tot de conclusie dat ik die totaal ruk vond (ook na wat processing) en toen was mijn goede zin totaal verdwenen..:(

Arv

Yep.. ik ben er ook aan begonnen, nadruk op begonnen... Had wel een leuk stevig progessieve melodie in elkaar gezet, alleen op het moment dat de vocals er bij moetsen komen liep het allemaal toch niet echt zo als ik zou willen. Helaas. Ben benieuwd of interface zoiets zogeens organiseerd, dan met wat betere samples. Dan hou ik me aanbevolen.. :)

Ik heb ook meegedaan, maar die vocals waren inderdaad wel het probleem. Die passen gewoon niet in een nummer. Om ze toch maar te gebruiken heb ik ze er ergens ingezet en niet alle vocals gebruikt.
Toch zijn de andere samples die erbij zaten wel bruikbaar, dus nog genoeg andere herkenningspunten om een mix van te maken.
Ze hadden meer dan 100 inzendingen dus toch wel succes voor interface.*D

Origineel geplaatst door BananaWorld
Ze hadden meer dan 100 inzendingen dus toch wel succes voor interface.*D

Ja..

Ik heb de voorwaarden gelezen en nu kunnen ze een aantal remixen uitbrengen onder andere namen waarvan de makers dus GEEN royalties krijgen...

Lekker zo...

Helaas...

Helaas...

Pindakaas,

Een gedeelde 2e plaats met de MindMarkers...

Volgende keer beter 8o)

Back