soundcard met goeie digi I/O en Midi

binaural

Ouwe rot
Hey!

De digitale input van m'n Hoontech DSP24 kaartje heeft helaas de geest gegeven (m'n tweede al!) en ik heb er helemaal genoeg van. Op zich een prima kaartje, klinkt ook erg goed, maar die digi in laat me de hele tijd down...

Ik ben op zoek naar een goede en niet te dure soundcard met goede (lockende) digi in (sp/dif), strakke driivers en liefst 'n paar midi-poorten. Tips iemand? 't is zo'n jungle...

thanks

Jasper

ja da's waar

het hangt er vanaf welke terratec
k heb zelf een EWX24/96 & die draait als een trein.. zelden hebben mensen hier al problemen mee gehad.
Over de andere types v terratec heb k daarentegen al meer frustratie gehoord

gr.Jzz

>RME Hammerfall
Yeah right.

Een M-audio digiphile lijkt me wel slim om te kiezen. Goed spul, zelf nooit gebruikt maar M-audio wordt veel verkocht in het algemeen.

Als je budget het toelaat zal ik ook zeker voor RME Hammerfall gaan!
Daar zul je geen spijt van krijgen!!

M-audio audiophile 2496. Goeie 24-96 kaart voor weinig, spdif i/o, midi i/o, en M-audio heeft altijd goeie drivers. Heb zelf de delta 66: niets dan lof.

Echo Mia is ook 'n simpel, degelijk kaartje met goeie geluidskwaliteit en spdif, maar heeft geen midi. Wel gebalanceerde I/O trouwens, itt. de rca aansluitingen op de audiophile.

Audiophile!

Audiophile!

Helemaa mee eens, ik bezit de M-Audio Audiophile 2496b en ben bijzonder tevreden, zeer goed geluid, zowel in als uitgaand, 2x stereo in, 2x uit (2x door gebruik van de s/pdif connector), midi, solide drivers voor alle operating systemen.
Ik ben blij...:okdan:

Djoerd

Hey!

Dank voor de comments. Heb gisteren bij Thomann een Audiophile besteld.
Vreemd genoeg nog geen bevestiging gekregen dit keer, maar het zal ergens volgende week wel komen hoop ik...

Thanks!

Jasper

Back