* Cunttest 2008! *

* Cunttest 2008! *

• Totaal aantal stemmers
    24
  • Enquete gesloten .
@rsb, sorry hoor, maar ik heb steeds tussenstanden hier op het forum geplaatst alsmede de einduitslag en felicitaties aan je uit gebracht en nu kom jij hier na meer dan 4 maanden een beetje zitten klagen dat ik dat niet zou hebben gedaan en me daar een gevoel bij probeert te bezorgen dat ik niet voldoende heb gedaan aan de promotie van jouw overwinning? Mag ik even lachen? Hihi..

Dat die einduitslag nu niet meer in beeld is is misschien jammer, maar dan had je destijds zelf wat meer betrokken moeten zijn en dit nu niet in eens bij ons neer gaan leggen, daarbij heb je wel degelijk je score proberen te beinvloeden door een vriendje van je die nooit op het forum post op je track te laten stemmen, al kan me dat persoonlijk weinig boeien.
Vind het wel jammer en tegelijkertijd onbegrijpelijk deze feedback van je te moeten lezen, ik voel me hierdoor niet erg gewaardeerd door je terwijl ik de gene ben die zich dienstbaar op heeft gesteld.

Bedankt dus voor je stimulerende en gefundeerde bijdrage, het was echt heel erg nuttig. (voor me) *not* :D

Enjoy the pie!

Laatst gewijzigd:
Ziet ik het goed dat de taart die ik ter ere van de vierde kutverjaardag heb gegeven, onaangegeten is doorgegeven naar de winnaar van de cuntest:smeris:

Wat een drukte allemaal om een cuntest waar er niet eens iets gewonnen kon worden... [een superdesuper chique dubbelDVD, ofzo..] :D

enfin.. "klein beetje" fel wordt er idd wel gereageerd..

:D Dat 't niet voor iedereen duidelijk is, etc. past er juist goed bij: 't is kut!

Volgende keer moet 't eigenlijk NOG waziger en vooral irritanter worden!! Nummers die plotseling random verdwijnen, verkeerde naam wordt aan een liedje geplakt, dode linkjes, linkjes naar xxx-sites, en uiteraard: een ontzettend doorgestoken kaart verkiezingsuitslag.. :dubbel:

ik stem hierbij voor de kuttrack 2009:

DJ Braketrace - Skirting the rims

Nog altijd beter dan geld-uit-de-zak-klopperij ;)

of het gaan van 1 - 1000 :D ...maar erm, als jullie het nodig vinden om deze thread nog verder te extenden moet je dat nog ff gerust doen nateluurlijk™ ;)

wij kijken (incl. mijzelf) alweer uit naar Cunttest 2009 (nog een maandje of 7,5 te gaan) :mega:
misschien dat Slij Dok en zijn partner in krijm de boel dan eindelijk ook af hebben...

Hier dan nog even een plaatje met de uitslag van 2008 als attachment in deze post, op deze manier tevens veilig-gesteld voor het (eventuele) nageslacht.

attachment.php

De rest is hier te zien.. hier.. :okdan:

Attachments

• eindstand_cunt2008.jpg
    eindstand_cunt2008.jpg
    104,1 KB · Bekeken: 83
Back