Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
er is nog 1 'stemgebeuren' erger nutuulk... en dat die elke track in een seperate thread wil hebbenik wil wel effe toevoegen dat ik dat hele stemgebeuren maar een vaag iets vind.

Dat is het ook, .. dat is het ook.ik wil wel effe toevoegen dat ik dat hele stemgebeuren maar een vaag iets vind.

:

Goed gezien!
Hier de eindstand. En de winaar is.. Ar-Ass-Be met Schroef je fietsbel vast aan de kat vd buren !! Conkwat!
![]()

you're kiddin' right?Leuk dat dat ff gemeldt werd,
kheb iig geen PM/Mail of wat dan ook mogen ontvangen hierover.
Iets wat wel zo leuk is al je er tijd in stopt, maar dat terzijde...

Ow geinig, ik zie dit nu pas...![]()
:
Ik had dus gewonnen
Leuk dat dat ff gemeldt werd,
kheb iig geen PM/Mail of wat dan ook mogen ontvangen hierover.
Iets wat wel zo leuk is al je er tijd in stopt, maar dat terzijde...
kheb dus met dit liedje gewonnen,
https://www.synthforum.nl/forums/attachment.php?attachmentid=41022&d=1223914230
ter info, het is helemaal gemaakt in Apple GarageBand, alle samples komen ook uit GB behalve mijn stem.

die moest er eigenlijk al lang en breed op idd...

Cheaten? wtf??Roflmbo
Naja, das weer duidelijk , doei.
![]()

Voor mij ook duidelijk, komt wel ff janken dat er geen felicitaties aan zijn adres hebben plaatsgevonden, wuift vervolgens alles weg na eerst even wat gezeken te hebben, heel duidelijk ook idd.
Oja, slotje vraag je meestal voor je eigen thread aan, ik weet niet hoe dat werkt in ireland, maar dat terzijde.![]()
: is van mijzelf.
heb moeten lachen!

had je een pot'o'gold gestolen en zaten de Leprechauns achter je aan ofzo?En ik hoop dat jullie nooit hoeven te "onderduiken" voor dezelfde rede als ik.

had je een pot'o'gold gestolen en zaten de Leprechauns achter je aan ofzo?![]()